Pernahkah anda mendengar bahawa daging arnab ini mempunyai pelbagai kebaikan kepada badan manusia? Jika tidak, mari Deenamik ceritakan apakah kelebihan daging arnab ini.

Daging arnab adalah sejenis daging arnab putih yang merupakan jenis daging yang sama seperti daging ayam. Meskipun arnab adalah haiwan berjenis mamalia, ianya adalah antara haiwan yang membekalkan daging putih.

Daging putih arnab ternakan dikatakan mempunyai pelbagai kelebihan kepada tubuh manusia. Ianya juga boleh dimakan oleh ibu mengandung. Tidak hanya itu, ia juga membantu dalam pemakanan yang seimbang.

Bagaimana? Daging arnab mempunyai kandungan lemak yang tidak banyak dan kolestrol yang rendah. Ianya tinggi dengan vitamin lebih-lebih lagi vitamin B12.  Kadar protein daging arnab juga adalah tinggi.

BACA JUGA :   Kebaikan Daging Arnab Pada Manusia.

Jadi jika anda berminat untuk makan daging arnab sama ada untuk berniaga atau menjaga pemakanan, anda boleh dapatkannya di Arnab Daulah. Arnab Daulah adalah pembekal daging arnab yang boleh anda dapatkan bekalan menerusi dalam talian.

Selain daging arnab, Arnab Daulah juga membekalkan produk berasaskan daging arnab dan produk arnab yang lain. Antara produk tersebut adalah :

  • Burger daging arnab
  • Bebola daging arnab
  • Baja tinja arnab
  • Fertilizer daripada urine arnab
  • Bulu arnab

Anda boleh membuat tempahan pesanan produk-produk yang berikut menerusi laman web Arnab Daulah dan nombor telefon seperti yang berikut.

Arnab Daulah –  https://arnabdaulah.com/
Tuan Syed – 013 2090322

Anda tidak perlu bimbang kerana Arnab Daulah adalah syarikat bumiputera yang dimiliki sepenuhnya oleh seorang Muslim. Dapatkan daging arnab anda sekarang!

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here