Anda adalah seorang peniaga makanan yang mahu mengembangkan perniagaan anda secara dalam talian? Daftarkan perniagaan anda menerusi Safer sekarang! Safer kini menjalankan promosi sifar caj penolakan kepada semua vendor Safer.

Pendaftaran untuk menjadi vendor Safer juga adalah percuma! Anda hanya perlu melengkapkan butiran seperti yang berikut untuk menjadi vendor Safer :

  1. Sijil halal perniagaan
  2. Lesen perniagaan
  3. Lesen daripada SSM
  4. Kad pengenalan peniaga
  5. Akaun bank perniagaan

Sekiranya anda mempunyai segala butiran yang di atas, anda boleh mendaftarkan perniagaan anda di https://www.safer.my/sign-up-restaurant. Anda boleh melengkapkan segala butiran yang diminta di paparan tersebut.

Tetapan berkaitan perniagaan anda juga adalah perlu, antara tetapan yang diperlukan adalah :

  • Alamat perniagaan
  • Waktu operasi perniagaan
  • Menu dan gambar makanan atau minuman
  • Harga makanan dan minuman
BACA JUGA :   Rasai Semua Perkhidmatan SAFER Dengan Advance Dulu Lah!

Tetapan ini perlu diisi dengan lengkap supaya pelanggan atau rakan penghantar mudah untuk mengambil makanan yang telah dipesan.

Safer membuka peluang ini kepada semua jenis perniagaan makanan sama ada besar atau kecil. Home-kitchen dan food-truck juga boleh mendaftar. Tidak terkecuali peniaga kecil tepi jalan mahupun restoran.

Kelebihan lain jika anda menjadi vendor di Safer adalah anda bakal mendapatkan promosi secara dalam talian, rakan penghantar makanan disediakan oleh pihak Safer dan akaun perniagaan dapat diselia melalui aplikasi Safer Food Merchant.

Aplikasi ini boleh dimuat turun di peranti anda untuk memudahkan segala urusan perniagaan dan permintaan pesanan. Aplikasi Safer Food Merchant ini dapat diperoleh dari Google Play Store (https://bit.ly/SaferFood-PlayStore-Install) dan Apple App Store (https://bit.ly/SaferFood-AppStore).

BACA JUGA :   Pencarian Safer Delivery Partner & Driver.

Anda boleh mendaftarkan perniagaan anda bermula sekarang jika anda ingin menikmati 0% caj pernolakan. Pihak Safer tidak akan menerima apa-apa komisen daripada jualan anda sepanjang tempoh Perintah Kawalan Pergerakan di Malaysia berlangsung.

Jika anda memerlukan bantuan untuk mendaftarkan perniagaan anda, anda boleh menempah kelas khas bantuan vendor di https://bit.ly/KelasBersamaSaferFood.

Rebut peluang untuk menjadi vendor di Safer sekarang! Jika anda mempunyai sebarang pertanyaan berkaitan penawaran ini, anda boleh terus berhubung dengan pihak Safer di :

Customer Service : 011-2058 6389
Live Chat Safer : https://www.safer.my/
Facebook : https://www.facebook.com/saferasia/
Instagram : https://www.instagram.com/safer.my/
Twitter : https://twitter.com/SAFERofficial
Youtube : https://bit.ly/safergroup

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here