Anda seorang peniaga yang menjual makanan daripada sate dan sebagainya? Tiada stok daging arnab untuk berniaga? Jangan risau anda kini boleh mendapatkan bekalan daging arnab dan produk makanan arnab yang lain menerusi syarikat Arnab Daulah.

Antara produk makanan yang dibekalkan oleh Arnab Daulah ialah daging arnab, bebola daging arnab dan daging burger. Bukan itu sahaja, jika anda seorang yang gemar untuk bercucuk tanam dan mempunyai kebun sendiri.

Inginkan baja dan fertilizer? Dapatkannya juga di Arnab Daulah. Ini kerana Arnab Daulah juga menjual produk baja tinja arnab dan juga urine arnab sebagai fertilizer. Malah, di sink juga ada dijual bulu arnab, jika anda mahu membuat aksesori dan sebagainya.

Dapatkan bekalan daging secara dalam talian dan pembelian secara dalam talian akan memudahkan urusan anda malah ia akan menjimatkan banyak masa.

BACA JUGA :   Daging Arnab : Kandungan Protein Tinggi, Rendah Lemak

Anda boleh mendapatkan bekalan produk arnab tersebut menerusi laman web Arnab Daulah atau anda juga boleh menghubungi talian di bawah. Sebarang pertanyaan untuk membeli atau ingin mengetahui tentang stok yang anda boleh menghubungi pihak Arnab Daulah.

Jika anda seorang yang jenis menjaga pemakanannya, daging arnab ini sangat sesuai untuk menjadikannya sebagai salah satu makanan dalam diet. Ini kerana daging arnab mempunyai kandungan kolesterol dan kalori yang rendah.

Berikut adalah kelebihan yang terdapat pada daging arnab ;

  • Daging arnab mempunyai sumber protein yang bermutu tinggi.
  • Kolestrol pada daging arnab juga rendah dan bagi anda yang risau terhadap kolestrol yang ada di dalam daging arnab sudah tidak perlu bimbang lagi.
  • Daging arnab juga terdapat sumber vitamin yang sangat baik. Ini menyumbang kepada keseimbangan vitamin dan mineral yang baik untuk keperluan diet harian.
  • Mempunyai kandungan lemak yang sangat rendah.
  • Daging arnab juga dapat meningkatkan tenaga
  • Meningkatkan kecerdasan otak
  • Berkhasiat untuk meningkatkan tenaga batin golongan lelaki
  • Sekiranya golongan wanita memakan hempedu arnab ianya baik untuk kesuburan
  • Daging arnab berguna bagi mereka yang menghidap penyakit kencing manis. Ianya kerana daging arnab mengurangkan tahap glukosa dalam darah.
BACA JUGA :   Kenali Jenis-Jenis Arnab Pedaging

Sekiranya anda mempunyai sebarang pertanyaan tentang bagaimana mahu mendapatkan bekalan, atau ingin mengetahui sama ada stok masih ada dan sebagainya. Anda boleh menghubungi talian di bawah atau layari laman web Arnab Daulah.

Arnab Daulah – https://arnabdaulah.com/

Tuan Syed – 013 2090322

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here