Anda berminat untuk lanjutkan pengajian ke peringkat Ijazah Sarjana Muda dalam bidang kejuruteraan di universiti luar negara? Baca artikel ini sehingga tamat.

Daulah Educonsult telah membuka pendaftaran kemasukan ke universiti luar negara bagi sesi 2021. Antara bidang pengajian yang ditawarkan adalah bidang kejuruteraan.

Berikut merupakan universiti di luar negara yang menawarkan bidang kejuruteraan mengikut jenis.

  1. Moscow Aviation Institute, Rusia

Institusi ini merupakan institusi yang menawarkan bidang pengajian dalam bidang kejuruteraan pesawat atau aeroangkasa. Jika anda berminat untuk belajar dalam bidang kejuruteraan pesawat, anda boleh mendaftarkan diri institusi ini.

2. Warsaw University of Technology, Poland

Universiti ini pula menawarkan pelbagai bidang kejuruteraan kepada pelajar. Antara fakulti yang di universiti ini adalah:

  • Kejuruteraan awam
  • Kejuruteraan komputer
  • Kejuruteraan hibrid
  • Kejuruteraan elektrik
  • Dan lain-lain.
BACA JUGA :   Belajar Ke Luar Negara Bersama Daulah Educonsult

3. Vistula University, Poland

Jika anda berminat untuk mendalami ilmu kejuruteraan komputer dengan lebih mendalam, university ini adalah yang terbaik buat anda. Universiti ini merupakan universiti swasta yang kerap kali mendapat anugerah menerusi tahap pendidikannya.

Berminat untuk melanjutkan pengajian di mana-mana universiti di atas, anda boleh mendaftar kemasukan bersama Daulah Educonsult. Syarat kelayakan umum untuk ke univeristi di luar negara adalah seperti berikut:

  • Lepasan SPM – Minimum lulus dalam semua subjek terutama Biologi, Fizik, Kimia dan Matematik Tambahan.
  • Lepasan Asasi, Matrkulasi, Diploma dan lain-lain – Minimum 3.0 CGPA.

Keputusan selain daripada di atas boleh mendapatkan konsultasi daripada konsultan Daulah Educonsult. Anda boleh berhubung dengan pihak Daulah Educonsult di:

BACA JUGA :   Liputan 5G Pada Tahun 2025 di Singapura

Website : http://daulahmedic.com/
Facebook : Daulah Educonsult
Youtube : Daulah Educonsult
Nombor khidmat pelanggan : 018-9624322
Nombor pejabat : 03-92851322

Berminat Untuk Sambung Belajar di Luar Negara?

Daftar Segera Bersama Daulah Educonsult!

Daulah Educonsult merupakan sebuah platform yang membantu para pelajar untuk melanjutkan pelajaran ke dalam bidang pengajian yang diminati di luar negara tanpa mengambil kira latar belakang pendidikan. Misi utama syarikat adalah merealisasikan impian pelajar untuk berjaya dari segi akademik di peringkat antarabangsa. Perkara ini seiring dengan pengalaman syarikat yang telah menguruskan pelajar ke pelbagai negara terutamanya ke Rusia dan Indonesia. Antara bidang pengajian yang ditawarkan adalah bidang Perubatan, Pergigian, Farmasi, Pengajian Islam dan lain-lain.

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here