Daging arnab memiliki pelbagai jenis kebaikan terutama kepada tubuh badan manusia. Daging arnab dikenali sebagai daging yang kaya dengan sumber protein. Protein tersebut adalah protein mudah cerna yang mana bayi juga boleh memakannya.

Diet yang mengandungi daging arnab adalah sangat disarankan kerana ia juga membantu dalam proses pemulihan. Perkara ini juga disebabkan oleh komposisi nutrien di dalam daging arnab juga adalah pelbagai.

Daging arnab hampir tidak mempunyai karbohidrat dan lemaknya sangat kurang. Kandungan vitamin di dalam daging arnab juga tinggi dan pelbagai. Oleh itu, tiada masalah untuk sesiapa sahaja menikmatinya namun perlu di dalam kuantiti yang bertepatan.

Jika anda mahu mendapatkan bekalan daging arnab, anda boleh mendapatkannya menerusi syarikat Arnab Daulah. Syarikat Arnab Daulah adalah syarikat yang membekalkan daging arnab kepada pembeli.

BACA JUGA :   Penternakan Arnab : Mampukah Ia Bertahan Setanding Binatang Ternakan Lain

Bekalan daging arnab ini boleh diperoleh secara dalam talian sahaja menerusi laman sesawang Arnab Daulah. Selain daripada daging arnab, Arnab Daulah juga membekalkan bekalan kepada produk berasaskan daging arnab dan berasaskan arnab.

Produk tersebut adalah:

  • Bebola daging arnab
  • Burger daging arnab
  • Baja tinja arnab
  • Fertilizer daripada urine arnab
  • Bulu arnab

Segala pemesanan boleh dilakukan secara dalam talian sahaja menerusi laman sesawang Arnab Daulah di https://arnabdaulah.com/. Atau anda boleh hubungi talian 013 2090322 (Tuan Syed) untuk mendapatkan bekalan.

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here