Masakan-masakan harian selalunya menggunakan daging ayam atau daging lembu. Perkara ini kerana masyarakat kita sudah terbiasa dengan dua jenis daging ini. Tidak hanya itu, daging-daging ini juga mudah untuk didapati.

Jika anda sudah bosan dengan masakan yang menggunakan daging ayam atau lembu, anda boleh mencuba masakan yang menggunakan daging arnab pula. Daging arnab mempunyai rasa seakan daging ayam namun lebih lazat.

Tidak hanya rasanya yang enak, daging arnab juga mempunyai banyak khasiat yang mampu memberikan kebaikan kepada tubuh badan manusia. Daging arnab dikatakan mempunyai kandungan sumber protein yang tinggi.

Tidak hanya itu, kandungan lemak dan kolestrol di dalam daging arnab adalah rendah.  Kandungan serat di dalam daging arnab juga adalah sangat bagus kepada tubuh badan manusia.

BACA JUGA :   Manfaat Dan Kelebihan Arnab Kepada Manusia

Bagi anda yang ingin cuba mengubah masakan untuk diri sendiri atau keluarga, anda boleh cuba mendapatkan bekalan daging arnab di Arnab Daulah. Arnab Daulah adalah syarikat tempatan Muslim yang menjalankan perniagaan membekalkan daging arnab kepada pengguna.

Namun, tidak hanya membekalkan daging arnab, Arnab Daulah juga membekalkan produk berasaskan arnab seperti:

  • Bebola daging arnab
  • Burger daging arnab
  • Baja tinja arnab
  • Fertilizer daripada urine arnab
  • Bulu arnab

Segala produk ini boleh didapati secara dalam talian. Pembeli boleh memesan produk yang diinginkan menerusi laman sesawang Arnab Daulah. Pemesanan dan tempahan boleh dilakukan secara dalam talian sahaja. Anda boleh mendapatkan segala maklumat berkaitan produk-produk ini di laman sesawang Arnab Daulah.

BACA JUGA :   Beli Daging Arnab Secara Dalam Talian Di Arnab Daulah.

Tidak hanya menjadi platform jualan, laman sesawang Arnab Daulah mempunyai maklumat-maklumat seperti latar belakang arnab atau resepi-resepi yang boleh anda cuba. Pihak Arnab Daulah boleh dihubungi melalui platform yang berikut:

Arnab Daulah – https://arnabdaulah.com/
Tuan Syed – 013 2090322

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here