Safer Group Sdn Bhd merupakan sebuah syarikat bumiputera yang menjalankan perkhidmatan e-hailing dan p-hailing. Syarikat ini turut mengeluarkan sebuah aplikasi dalam talian sebagai pemudah cara kepada pengguna untuk melakukan tempahan.

Antara perkhidmatan p-hailing yang boleh pengguna gunakan adalah Safer Delivery. Safer Delivery merupakan perkhidmatan penghantaran barangan ke satu lokasi ke lokasi yang lain. Jika anda mempunyai barangan yang perlu dihantarkan dengan cepat dan selamat. Anda boleh menempah perkhidmatan Safer Delivery di aplikasi Safer.

Safer Delivery mempunyai dua jenis kategori penghantaran iaitu:

  1. Single Delivery – Penghantaran satu barang ke sebuah lokasi. Kategori ini sesuai untuk digunakan oleh pengguna persendirian yang mahu menghantar hadiah atau barangan kepada seseorang yang lain.
  2. Multiple Delivery – Penghantaran barangan ke pelbagai lokasi. Kategori ini sesuai untuk digunakan oleh golongan peniaga yang menjalankan perniagaan secara dalam talian.

Anda tidak perlu bimbang kerana Safer Delivery menawarkan perkhidmatan yang pantas  dan selamat. Bungkusan anda akan tiba kepada penerima dengan kadar yang segera mengikut kehendak anda.

BACA JUGA :   Nikmati Pengeposan Pantas & Selamat Di Safer Delivery

Perkhidmatan ini sesuai untuk digunakan kerana anda tidak perlu lagi keluar daripada rumah atau premis perniagaan untuk melakukan penghantaran. Bagi mengikuti SOP yang telah ditetapkan, anda boleh menggunakan perkhidmatan penghantaran ini dengan mudah dan cepat.

Anda belum mempunyai aplikasi Safer di telefon? Muat turun sekarang dan daftar akaun anda. Anda boleh melakukan pendaftaran di http://tinyurl.com/y7p2xzjp.

Muat turun aplikasi Safer di:
Google Play Store: https://bit.ly/saferandroid
Apple App Store: https://bit.ly/saferiphone

Selain menggunakan perkhidmatan Safer Delivery, pengguna Safer juga boleh menggunakan perkhidmatan lain seperti Safer Ride, Safer Concierge dan Safer Food.

Safer Ride adalah sebuah perkhidmatan e-hailing. Terdapat beberapa ketgori yang boleh dipilih mengikuti kesesuaian bajet anda. Kategori tersebut adalah:

  1. SaferGo – Penghantaran biasa dengan jenis kereta seperti Perodua Myvi, Perodua Axia, Nissan Almera atau lain-lain.
  2. SaferGo Xtra – Penghantaran biasa dengan kapisiti tinggi dengan jenis kereta seperti Perodua Alza, Proton Exora, Nissan Grand Livina dan lain-lain.
  3. Safer Gold – Penghantaran dengan kereta mewah dan sangat selesa dengan jenis kereta seperti Volkswagen, BMW, Mercedes dan lain-lain kereta yang ber’cc’ tinggi.
  4. Safer Indulge – Penghantaran dengan kereta mewah dengan kapasiti tinggi seperti Toyota Vellfire, Toyota Alphard dan lain-lain.
  5. Safer Swift – Penghantaran penumpang dengan motosikal.
BACA JUGA :   Safer Concierge Perkhidmatan Memandu Sambil Membantu Pengguna.

Safer Concierge adalah sebuah perkhidmatan e-hailing yang dinaik taraf. Perkhidmatan ini menjalankan khidmat memandu dan membantu penumpang. Anda juga boleh membuat tempahan untuk orang lain seperti ahli keluarga. Tempahan juga boleh dilakukan sekiranya anda memerlukan bantuan untuk bergerak ketika menggunakan wheelchairs atau crutches.

Safer Food pula adalah perkhidmatan pemesanan dan penghantaran makanan kepada pengguna Safer. Pelbagai jenis makanan, masakan atau minuman yang boleh anda pilih untuk mengeyangkan diri anda.

Sebarang maklumat lanjut berkaitan perkhidmatan Safer, anda boleh klik pautan seperti di bawah.

Customer Service : 011-2058 6389
Live Chat Safer : https://www.safer.my/
Facebook : https://www.facebook.com/saferasia/
Instagram : https://www.instagram.com/safer.my/
Twitter : https://twitter.com/SAFERofficial
Youtube : https://bit.ly/safergroup

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here