Anda terkesan akibat pandemik COVID-19 yang berlangsung pada masa kini? Mahu mencari pendapatan tambahan untuk menampung kos kehidupan seharian?

Daftar sebagai rakan penghantar atau rakan pemandu Safer sekarang. Safer membuka promosi di mana para rakan penghantar dan pemandu tidak akan dikenakan sebarang caj penolakan.

Promosi 0 peratus terhadap rakan penghantar dan pemandu akan berlangsung sepanjang PKP ini dan mungkin berterusan! Rakan penghantar dan pemandu boleh menjalankan pekerjaan bersama Safer melalui perkhidmatan yang ditawarkan oleh Safer.

Antara perkhidmatan tersebut adalah:

  1. Safer Ride – Memerlukan khidmat rakan pemandu.
  2. Safer Concierge – Memerlukan khidmat rakan pemandu.
  3. Safer Food- Memerlukan khidmat rakan penghantar.
  4. Safer Delivery – Memerlukan khidmat rakan penghantar.

Jika anda berminat untuk menjadi rakan penghantar atau pemandu Safer, anda boleh melakukan pendaftaran di http://tinyurl.com/ycetm3vh.

Antara syarat untuk menjadi rakan penghantar adalah seperti:

  1. Memiliki kenderaan sendiri seperti motosikal, kereta, van, atau pick-up truck.
  2. Memiliki lesen memandu yang sah.
  3. Tiada had tahun buatan kenderaan.
BACA JUGA :   Gunakan Perkhidmatan Di Safer Menerusi Satu Aplikasi Sahaja.

Syarat untuk menjadi rakan pemandu:

  1. Memiliki kenderaan seperti kereta atau motosikal.
  2. Memiliki lesen memandu yang sah dan penuh.
  3. Buatan kenderaan tahun 2012 dan ke atas.

Lesen PSV dan EVP diperlukan oleh rakan pemandu. Lesen PSV boleh diperoleh di JPJ manakala lesen EVP akan diuruskan oleh pihak Safer. Rakan penghantar dan pemandu juga perlu untuk memiliki telefon pintar berserta akses internet yang berfungsi dengan baik.

Selain dapat menjalankan pekerjaan tanpa apa-apa komisen, rakan penghantar dan pemandu juga boleh mendaftar secara percuma sahaja. Tambahan daripada itu, rakan penghantar dan pemandu dapat bekerja dalam waktu yang fleksibel.

Rakan penghantar serta pemandu perlu memuat turun aplikasi Safer Provider untuk menerima job. Aplikasi tersebut boleh diperoleh menerusi:

Selain daripada menjana pendapatan dengan menerima job daripada pengguna Safer, anda juga boleh menjana pendapatan pasif menerusi perkongsian referral code. Referral code ini boleh dikongsikan sebanyak yang mungkin kepada pengguna yang masih belum mempunyai akaun Safer.

Anda juga boleh mengajak rakan anda untuk bersama-sama mendaftar menjadi rakan penghantar atau rakan pemandu Safer menggunakan referral code tersebut. Anda bakal memperoleh 1% daripada jumlah resit yang diterima oleh rakan penghantar atau pemandu lain yang mendaftar menggunakan referral code anda.

Jika anda berminat untuk mengetahui dengan lebih lanjut, anda boleh mendapatkan maklumat bersama pihak Safer di platform seperti yang berikut:

Customer Service : 011-2058 6389
Live Chat Safer : https://www.safer.my/
Official Website : https://safer.asia/
Facebook : https://www.facebook.com/saferasia/
Instagram : https://www.instagram.com/safer.my/
Twitter : https://twitter.com/SAFERofficial
Youtube : https://bit.ly/safergroup

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here