Anda memerlukan khidmat penghantaran untuk menghantar apa-apa barangan atau dokumen atau apa-apa sahaja? Tempah khidmat tersebut menerusi aplikasi Safer! Safer menyediakan platform untuk anda memesan perkhidmatan secara dalam talian menggunakan satu aplikasi sahaja.

Perkhidmatan tersebut boleh ditempah dengan hanya klik pada Safer Delivery. Safer Delivery menawarkan dua jenis tawaran tempahan iaitu:

  • Single Delivery – Anda boleh menempah perkhidmatan ini apabila anda mahu melakukan penghantaran barangan ke satu lokasi sahaja. Single di sini adalah anda mempunyai satu atau banyak barangan untuk dihantar ke satu lokasi.

    Contoh situasi: Ahmad merupakan seorang stokis dan perlu mengantar barang niaga kepada ejen jualan di bawahnya. Ahmad tidak mempunyai kenderaan untuk digunakan buat masa itu. Apa yang Ahmad lakukan adalah dia menggunakan perkhidmatan Delivery ini untuk menyiapkan tugasannya.

  • Multiple Delivery – Perkhidmatan ini boleh ditempah jika anda memerlukan khidmat penghantaran barangan dari satu lokasi ke lokasi yang pelbagai. Safer Delivery akan bertindak sebagai kaurier persendirian anda.

    Contoh situasi: Ali mahu menghantar surat jemputan kepada kenalan di sekitar Selangor. Ali menempah Safer Delivery dengan fungsi Multiple supaya dapat menghantar suratnya ke serata tempat.

Penghantaran menggunakan khidmat Safer adalah pantas dan selamat, jadi anda tidak perlu bimbang akan keselamatan barangan. Selain menggunakan perkhidmatan Safer Delivery, Safer juga menawarkan perkhidmatan lain seperti Safer Food, Safer Ride dan Safer Concierge.

Safer Food – Menjalankan perkhidmatan pemesanan makanan dan penghantaran terus kepada pengguna. Pengguna boleh memesan pelbagai jenis makanan yang dimahukan bersesuaian dengan citarasa pengguna.

Safer Ride – Menawarkan perkhidmatan e-hailing di mana anda dapat memilih kategori kenderaan yang anda mahukan. Pembayaran juga adalah berbeza bagi setiap kategori yang ditawarkan.

Safer Concierge – Perkhidmatan ini merupakan perkhidmatan e-hailing yang telah ditambah fungsinya. Selain memandu penumpang atau pengguna, pemandu juga boleh bertindak sebagai pembantu peribadi kepada pengguna. Pemandu akan menghulurkan bantuan dalam tempoh masa yang telah dijanjikan.

Selain itu, Safer juga menawarkan penggunanya untuk menjana pendapatan tambahan secara pasif. Anda boleh mengaktifkan pendapatan pasif tersebut dengan cara berkongsikan referral code kepada pengguna yang masih belum mempunyai akaun Safer.

Anda boleh berkongsikan referral code tersebut kepada seberapa ramai orang yang anda mahu. Pendapatan ini akan dijana dengan cara anda peroleh 1% setiap kali pengguna tersebut menempah perkhidmatan atau rakan penghantar serta pemandu menerima kerja penghantaran.

Untuk maklumat lanjut, anda boleh dapatkannya menerusi mana-mana platform di bawah:

Customer Service : 011-2058 6389 
Live Chat Safer : https://www.safer.my/  
Official Website : https://safer.asia/  
Facebook : https://www.facebook.com/saferasia/ 
Instagram : https://www.instagram.com/safer.my/ 
Twitter : https://twitter.com/SAFERofficial 
Youtube : https://bit.ly/safergroup 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here