Rusia merupakan sebuah negara yang sedang membangun dan sangat terkenal dengan perkembangan teknologi semasa. Untuk anda berada Bersama-sama menyerap ilmu pengetahuan di bumi Rusia mungkin merupakan suatu perkara yang membanggakan.

Kali ini, Deenamik akan perkenalkan beberapa universiti di kalangan yang terbaik yang berada di Rusia. Terbaik di sini adalah dari segi pencapaian kedudukan dan kemudahan yang diberikan kepada pelajar antarabangsa.

  1. Saint Petersburg University

Universiti ini merupakan universiti tertua yang ada di Rusia. Oleh yang demikian, tidak hairan ianya menjadi salah sebuah institusi Pendidikan yang terbaik di Rusia. Pembangunannya dalam Pendidikan tidak dapat disangkal dengan wujudnya banyak bangunan-bangunan untuk kegunaan pembelajaran dan pelajar.

  1. Moscow Aviation Istitute

Pembinaan institusi Pendidikan ini dibina berdasarkan Perintah Majlis Tertinggi USSR. Tawaran bidang pengajian adalah melibatkan kejuruteraan pesawat. Pelbagai kemudahan dan perkembangan Pendidikan telah dilakukan bagi menjadi antara university yang menawarkan bidang kejuruteraan aeroangkasa.

  1. Volgograd State Medical University

Dibangunkan untuk memenuhi keperluan Pendidikan pelajar tempatan dan antarabangsa, ianya menjadi salah sebuah universiti yang menjanjikan kepuasan kemudahan kepada pelajar. Jabatan kebajikan pelajar dibina berdasarkan keprihatinan terhadap keperluan pelajar.

  1. Kursk State Medical University

Menjadi antara Top 10 univeristi perubatan di Rusia, universiti ini giat memberikan pengajian yang terbaik kepada pelajar. Pelbagai jenis kemudahan yang telah dijanjikan dan pelajar dapat belajar dalam keadaan yang selesa dan kondusif.

BACA JUGA :   4 Idea Bisnes Mudah Yang Memberikan Pulangan RM10,000 Sebulan

Terdapat pelbagai lagi universiti-universiti yang menawarkan pendidikan terbaik kepada pelajar. Jika anda merupakan pelajar yang berdedikasi untuk menyambung pelajaran ke peringkat Ijazah Sarjana Muda, anda boleh melakukan pendaftaran kemasukan ke universiti yang anda mahu.

Adapun begitu ianya juga bergantung pada prestasi atau keputusan peperiksaan pelajar seperti di dalam SPM, IGCSE, Diploma, Asasi, dan sebagainya. Dengan itu, Deenamik menyarankan anda untuk mendaftar kemasukan ke universiti menerusi agensi konsultasi pendidikan Daulah Educonsult.

Daulah Educonsult membuka pendaftaran bagi sesi 2021 dan jika anda merupakan seorang pelajar lepasan SPM, IGCSE, Asasi, Diploma atau lain-lain yang setaraf, anda boleh mendaftar. Sebagai syarat umum kelayakan, pelajar memerlukan sekurang-kurang mendapat minimum B bagi semua subjek atau 3.0 CGPA.

BACA JUGA :   Platform Terbaik untuk ke Universiti Luar Negara

Jika pelajar peroleh kurang daripada itu, pelajar boleh mendapatkan khidmat nasihat daripada konsultan Daulah Educonsult. Atau jika anda benar-benar berminat untuk melanjutkan pengajian ke mana-mana universiti yang berikut, anda boleh mengisi butiran di pautan yang berikut.

https://bit.ly/2WUlBh9

Daulah Educonsult juga menawarkan kemasukan ke universiti di negara lain seperti Indonesia, Poland, Bangladesh dan Mesir. Terdapat juga pilihan bidang pengajian yang boleh dipilih mengikut minat pelajar sendiri. Untuk ketahui maklumat dengan lebih lanjut, pelajar atau ibu bapa boleh berhubung dengan pihak Daulah Educonsult menerusi mana-mana link di bawah.

Website : http://daulahmedic.com/
Facebook : Daulah Educonsult
Youtube : Daulah Educonsult
Nombor pejabat : 03-92851322
Nombor khidmat pelanggan : 018-9624322
Nombor konsultan utama : 013-2090322 (Tuan Syed)

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here