Menyimpan pada dasarnya memerlukan tahap disiplin yang tinggi dan sentiasa konsisten. Oleh itu, jika anda berminat untuk menyimpan untuk memenuhi matlamat pada masa hadapan, anda digalakkan untuk melakukan simpanan jangka masa panjang.

Jika anda menyimpan untuk pembelian rumah, haji atau untuk anak-anak, adalah perlu buat anda melakukan simpanan. Meskipun jumlah yang sedikit, lama-kelamaan ianya akan mencukupi untuk memenuhi matlamat anda.

Jika anda mahu menyimpan, Deenamik menyarankan anda untuk menyimpan menerusi Pelan Simpanan Eksklusif di bawah Tycoon Group. Tidak hanya melakukan simpanan, anda juga boleh memberanakkan wang simpanan anda.

Terdapat pelbagai manfaat yang bakal anda alami jika menyimpan dalam Pelan Simpanan Eksklusif. Antara manfaat tersebut adalah:

  1. Dividen
BACA JUGA :   Sertai Tycoon Group Sebagai Usahawan Kewangan Untuk Menjana Pendapatan Sehingga Lima Angka Dalam Masa Satu Bulan.

Dividen tidak tetap bagi pelan simpanan ini adalah daripada 4% sehingga 6% daripada nilai simpanan. Ahli penyimpan akan menerima keseluruhan peratusan tanpa ada apa-apa penolakan.

2. Aliran Pulangan Tunai Tetap

Manfaat ini akan diberikan kepada ahli mengikut nilai simpanan dan tempoh kontrak penyimpanan ahli. Ahli penyimpan boleh memilih untuk mengeluarkan manfaat ini atau sebaliknya. Jika ahli mahu mengeluarkannya, ianya akan diberikan terus ke akaun ahli pada setiap tahun.

3. Khairat kematian

Ahli pelan simpanan eksklusif akan menerima hibah khairat kematian yang disebabkan oleh kemalangan sehingga 10 kali ganda daripada jumlah nilai simpanan.

Pelan Simpanan Eksklusif ini telah mendapat pengikirafan dan mendapat perlindungan daripada pihak yang berwajib. Jadi anda tidak perlu bimbang dan takut untuk melakukan simpanan bersama Tycoon Group.

BACA JUGA :   Pelan Simpanan Eksklusif Tycoon Group Jadi Tabung KWSP Anda Yang Kedua!

Jika anda berminat untuk melakukan simpanan melalui Pelan Simpanan Eksklusif ini, anda boleh membuka akaun menerusi Tycoon Group. Anda boleh berhubung dengan pihak Tycoon Group menerusi platform di bawah.

Website : https://tycoongroup.my/
Facebook : Tycoon Group
Instagram : Tycoon Group
Email : tycoon.groupwm@gmail.com
Nombor : 013-209 0322 (Tuan Syed)

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here