Anda merasakan poket anda sering kosong dan anda tidak mempunyai simpanan tambahan yang boleh digunakan pada hari-hari tua? Anda perlu meningkatkan pendapatan anda sekarang!

Tycoon Group membuka peluang kepada anda untuk meningkatkan pendapatan anda dengan menjalankan bisnes bersama Tycoon Group. Dengan bisnes ini, anda boleh memperoleh sehingga lima angka pulangan!

Pulangan apabila menjalankan bisnes ini adalah melalui penerimaan komisen. Komisen akan diberikan setiap kali anda berjaya membawa keluarga, rakan, atau sesiapa sahaja untuk membuka akaun simpanan daripada Pelan Simpanan Tycoon Group. Namun begitu, untuk menerima komisen atau untuk membolehkan anda berbisnes, anda perlu mengikuti beberapa langkah-langkah seperti yang berikut.

Langkah pertama adalah anda perlu mempunyai akaun simpanan daripada Pelan Simpanan Eksklusif. Pelan Simpanan Eksklusif ini anda boleh pilih daripada tiga jenis pelan. Pelan-pelan berikut mempunyai berlainan manfaat.

Yang pertama adalah Pelan Simpanan Eksklusif 5. Pelan ini melibatkan lima tahun penyimpanan dan 15 tahun tempoh perlindungan tambahan. Selain melakukan penyimpanan, ahli penyimpan juga akan menerima Aliran Pendapatan Terjamin sebanyak 11% pada sepuluh tahun pertama simpanan dan 20% pada sepuluh tahun kedua. Simpanan tahunan minimum bagi pelan ini adalah sebanyak RM6,000.

Yang kedua adalah Pelan Simpanan Eksklusif 10. Pelan ini merupakan simpanan selama 10 tahun dan mempunyai tempoh perlindungan tambahan sebanyak 10 tahun. Aliran pendapatan Terjamin yang diperoleh penyimpan pelan ini adalah sebanyak 17% pada sepuluh tahun pertama dan 33% pada sepuluh tahun kedua.

Akhir sekali adalah Pelan Simpanan Eksklusif 20 yang mana melibatkan penyimpanan selama 20 tahun dan tambahan perlindungan selama 10 tahun. Kadar Aliran Pendapatan Terjamin adalah 17% pada sepuluh tahun pertama, 33% pada sepuluh tahun kedua dan 70% pada sepuluh tahun ketiga.

Dengan ini, tidak hanya anda menyimpan, anda juga boleh mendapatkan pendapatan tambahan daripada simpanan tersebut. Setelah mempunyai akaun simpanan, anda boleh menjadi ahli Tycoon Group secara sah dan boleh menjalani ujian PCE. Ujian PCE ini diambil untuk menjadikan anda seorang ahli yang sah dalam menjalankan bisnes ini.

Setelah selesai menjalani ujian dan lulus, anda sudah boleh menjalankan bisnes ini dan diangkat menjadi seorang Wealth Advisor atau WA. Para WA akan perlu mengikuti modul-modul tambahan untuk menambahkan ilmu ahli dalam bisnes ini.

Manfaat tambahan juga mungkin akan diberikan kepada ahli Tycoon Group sekiranya ahli tersebut mampu untuk perform dalam bisnes ini. Antara tawaran manfaat adalah percutian ke luar negara, IPAD, dan boleh sertai kelas online secara percuma yang bernilai RM 5,000.

Tambahan daripada itu, komisen yang diberikan kepada ahli adalah mengikut pelan simpanan mana yang telah dibuka oleh ahli baharu. Berikut adalah peratusan komisen bagi setiap bukaan akaun simpanan.

Pelan Simpanan Eksklusif 5: Nilai simpanan rakan ahli x 8.75%
Pelan Simpanan Eksklusif 10: Nilai simpanan rakan ahli x 17.5%
Pelan Simpanan Eksklusif 20: Nilai simpanan rakan ahli x 35%

Ahli juga akan terima komisen tambahan sekiranya ahli berjaya mengajak rakan ahli untuk bersama-sama menjalankan bisnes Tycoon Group. Komisen yang akan diterima adalah sebanyak 7% bagi setiap bukaan akaun simpanan.

Kiraan dan situasi bisnes adalah seperti yang berikut:

Ahli A: Seorang WA
Rakan B: Rakan ahli WA buka Pelan Simpanan Eksklusif 20 dengan simpanan nilai tahunan RM3,600.
Ahli A berjaya mengajak Rakan B untuk membuka akaun simpanan. Ahli A juga berjaya mengajak Rakan B untuk menjadi WA. Nilai komisen yang bakal diterima Ahli A:
RM3,600 X (35% + 7%)  = RM1,512

Komisen ini akan diterima oleh Ahli A bagi seorang rakan ahli baharu. Bayangkan jika lebih ramai rakan ahli baharu yang membuka akaun simpanan bersama Ahli A. Anda rasa bisnes ini menarik untuk dijalankan? Ayuh buka akaun simpanan sekarang dan jadi ahli Tycoon Group! Untuk maklumat lanjut jika anda berminat untuk menjadi ahli Tycoon Group, anda boleh hubungi Tycoon Group di:

Website : https://tycoongroup.my/
Facebook : Tycoon Group
Instagram : Tycoon Group
Email : tycoon.groupwm@gmail.com
Nombor : 013-2090322 (Tuan Syed)

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here