Mempunyai angan-angan untuk memiliki kenderaan mewah atau membawa keluarga melancong ke seluruh negara? Jika anda memikirkan perkara di atas atau lebih lagi, pastikan anda sertai bisnes bersama Tycoon Group sekarang. Anda boleh lakukan semua itu dengan menjadi Usahawan Kewangan bersama Tycoon Group.

Sebelum menjadi Usahawan Kewangan yang mampu untuk menjadikan anda jutawan, anda perlu menjalankan bisnes yang membawa anda ke arah itu terlebih dahulu. Apa bisnes yang dijalankan oleh Tycoon Group yang mampu untuk berikan pulangan lumayan? Bisnes tersebut adalah bisnes yang mengajak orang lain membuka akaun simpanan.

Anda hanya perlu mengajak atau menggalakkan mereka untuk membuka akaun simpanan bagi kegunaan masa hadapan. Tidak sekadar simpanan, mereka juga dapat memperoleh manfaat yang sangat menguntungkan. Bagaimana untuk meyakinkan mereka ianya amat menguntungkan?

Anda perlu terlebih dahulu membuka akaun simpanan. Melalui ini anda sudah berada di langkah pertama untuk menjadi Usahawan Kewangan. Sebagaimana anda mengajak keluarga atau rakan anda untuk membuka akaun simpanan, sebegitu juga anda perlu melakukannya. Tycoon Group menawarkan tiga jenis simpanan daripada Pelan Simpanan Ekslusif Tycoon Group.

BACA JUGA :   Simpanan Untuk Jangka Masa Panjang Menerusi Projek Mustang.

Perbezaan pelan simpanan tersebut adalah berdasarkan jumlah tempoh simpanan dan jumlah minimum  simpanan setahun yang boleh dilakukan. Antara pelan yang boleh dipilih adalah Pelan Simpanan Eksklusif 5, Pelan Simpanan Eksklusif 10 dan Pelan Simpanan Eksklusif 20. Anda hanya perlu memilih satu sahaja daripadanya dan boleh melanjutkan langkah menjadi Usahawan Kewangan.

Untuk menjadikan anda ahli yang sah dalam menjalankan bisnes ini, anda perlu menjalani ujian PCE. Ujian tersebut adalah Pre-Contract Examination yang sering diambil oleh ahli insurans. Anda perlu lulus di dalam ujian untuk menjadi ahli sah yang akan menjalankan bisnes ini. Ujian tersebut mempunyai yuran pendaftaran yang boleh anda dapat semula apabila anda lulus.

Namun, jika anda gagal, anda perlu mengambil ujian ini semula sehingga anda berjaya lulus di dalam ujian tersebut. Anda tidak perlu bimbang, rakan ahli Tycoon Group sedia memberikan bantuan dan bimbingan kepada anda. Sesi perkongsian ilmu dan pengalaman akan diadakan bagi meningkatkan keyakinan anda untuk menjalani ujian tersebut.

Setelah lulus anda akan diangkat sebagai Penasihat Kewangan, daripada sini, anda sudah boleh mendapatkan komisen apabila anda berjaya mengajak seseorang untuk bersama-sama membuka akaun simpanan. Nilai komisen yang paling rendah yang boleh anda peroleh adalah sekitar 8.75% dan nilai yang paling tinggi adalah 35%

Ikuti perkiraan seperti di bawah:

Contoh: Perkiraan untuk Pelan Simpanan Eksklusif 20.

35% x  RM2,400 = RM840

Bayangkan hanya untuk seorang, anda boleh mendapatkan separuh daripada pendapatan minimum gaji pekerja makan gaji. Dengan adanya strategi yang bagus dan anda boleh menarik lebih banyak orang untuk membuka akaun, adalah tidak pelik jika anda boleh mendapatkan lebih daripada lima angka dalam masa satu bulan. Untuk mencapai peringkat Usahawan Kewangan, anda diperlukan untuk mendapatkan lebih daripada RM50,000 jumlah bukaan simpanan di bawah anda.

BACA JUGA :   Daftarkan Diri Sebagai Abang Rider & Driver Untuk Jana Pendapatan Aktif

Dengan tercapainya sasaran itu, anda sudah boleh menjadi Usahawan Kewangan dan menikmati komisen sehingga lima lapisan ke bawah. Dengan erti kata lain, anda sudah boleh mendapatkan pendapatan pasif dengan cara menjadi ketua kepada bisnes ini. Berminat untuk menjalankan bisnes ini bersama Tycoon Group:

Website : https://tycoongroup.my/
Facebook : Tycoon Group
Instagram : Tycoon Group
Email : tycoon.groupwm@gmail.com
Nombor : 013-2090322 (Tuan Syed)

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here