Anda sudah mendaftar dan menjadi salah seorang pengguna Safer? Jika masih belum mendaftar, pastikan anda mendaftar akaun anda. Safer menawarkan pelbagai jenis perkhidmatan yang boleh pengguna pilih mengikut kemahuan pengguna sewaktu itu.

Antara perkhidmatan yang Safer tawarkan adalah Safer Ride, Safer Food, Safer Delivery dan Safer Concierge. Anda boleh menempah mana-mana perkhidmatan ini menerusi aplikasi Safer secara dalam talian sahaja. Aplikasi Safer boleh dimuat turun menerusi Google Play Store dan Apple App Store.

Perkhidmatan yang ditawarkan oleh Safer.

Safer Ride

Merupakan perkhidmatan penghantaran penumpang dari satu lokasi ke lokasi lain. Mempunyai banyak kategori yang boleh dipilih mengikut kemampuan dan keperluan pengguna. Kategori tersebut adalah:

  1. SaferGo

    Menggunakan kereta dengan kapasiti biasa seperti Perodua Axia, Perodua Myvi, Proton Saga dan lain-lain.

  2. SaferGo Xtra

    Menggunakan kereta dengan kapasiti besar seperti Perdua Alza, Proton Exora, Nissan Grand Livina dan lain-lain.

  3. Safer Gold

    Menggunakan kereta berkapasiti biasa namun berjenama dan lebih selesa. Kereta yang digunakan adalah BMW, Mercedes dan lain-lain

  4. Safer Indulge

    Menggunakan kereta berkapasiti besar dan kereta berjenama mewah seperti Toyota Vellfire, Toyota Alphard dan lain-lain.

  5. Safer Swift

    Menggunakan kenderaan dua roda iaitu motosikal. Sesuai untuk anda yang mahu tiba ke destinasi dengan lebih pantas dan tanpa perlu melalui tol.

Safer Food

Perkhidmatan ini menawarkan kemudahan kepada pengguna untuk memesan dan membeli makanan secara dalam talian. Terdapat pelbagai jenis kedai yang boleh anda pilih dan beli makanan menerusi aplikasi sahaja. Pilihan kedai yang ditawarkan adalah yang berdekatan dengan tempat anda.

Safer Delivery

Ia adalah perkhidmatan penghantaran barangan. Rakan penghantar Safer sedia menghantarkan barang anda mengikut jenis kategori yang dipilih. Pengguna boleh memilih jenis kenderaan yang diperlukan untuk menghantar barangan tersebut. Terdapat dua kategori penghantaran yang boleh dipilih seperti:

  1. Single Delivery – Menghantar barangan ke satu lokasi sahaja.
  2. Multi Delivery – Menghantar barangan ke banyak lokasi.

Safer Concierge

Perkhidmatan ini menawarkan tempahan di mana pengguna boleh mendapatkan khidmat seperti pembantu peribadi. Pembantu tersebut akan memberikan bantuan atau meneman anda untuk melakukan urusan sehingga tempoh tempahan tamat.

Di samping menggunakan perkhidmatan Safer, pengguna juga boleh jana pendapatan tambahan. Pengguna yang berdaftar bersama Safer akan memiliki satu kod di bawah “Invite Your Friend’. Ia juga digelar sebagai referral code. Jika pengguna berkongsikan referral code tersebut, pengguna telah mengaktifkan pendapatan pasif pada akaun pengguna.

Jika referral code tersebut digunakan semasa pendaftaran akaun baharu, pemilik code akan terima 1% daripada nilai yang telah dibelanjakan oleh pendaftar tersebut. Oleh yang demikian, pastikan anda kongsikan referral code ini kepada lebih ramai orang. Anda juga perlu memastikan mereka mendaftar menggunakan referral code tersebut.

Daftar sebagai pengguna Safer sekarang di https://tinyurl.com/y4th4mft.

Aplikasi Safer pula boleh di muat turun di:
Google Play Store: https://bit.ly/saferandroid
Apple App Store: https://bit.ly/saferiphone

Untuk mengetahui maklumat dengan lebih lanjut atau mahu ketahui tawaran menarik yang akan dijalankan oleh Safer, ikuti Safer di media sosial mereka di:

Official Website : https://safer.asia/
Facebook : https://www.facebook.com/saferasia/
Instagram :https://www.instagram.com/safer.my/
Twitter :https://twitter.com/SAFERofficial
TikTokhttps://vt.tiktok.com/ZSJ2FEffN/
Youtube : https://bit.ly/safergroup

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here