Tycoon Group membawa misi untuk membuka peluang kepada anda di luar sana untuk menjalankan bisnes di samping menyimpan bagi masa hadapan. Tycoon Group mempunyai ahli-ahli yang sangat bersemangat dan komited untuk membantu anda yang mahu bersama-sama menjalankan bisnes bersama Tycoon Group.

Bagi anda yang mahu mengubah gaya hidup anda atau mengubah pendapatan anda, anda boleh menjadi salah seorang dari ahli Tycoon Group. Jika anda mempunyai perwatakan yang menarik, petah bercakap, atau suka berbicara berkenaan kewangan, ianya adalah satu bonus kepada anda dan Tycoon Group.

Bisnes bersama Tycoon Group merupakan satu bisnes yang memerlukan anda untuk mempunyai keyakinan dan kepercayaan terhadap apa yang anda lakukan bersama Tycoon Group. Hal ini kerana Tycoon Group menawarkan peluang untuk membuka akaun simpanan dan bukannya menjual makanan atau barangan.

Ayuh ketahui langkah untuk menjalankan bisnes bersama Tycoon Group.

Pertama sekali anda diperlukan untuk membuka akaun simpanan daripada Pelan Simpanan Eksklusif Tycoon Group. Daripada sini, anda boleh memilih satu daripada tiga pelan simpanan yang ditawarkan. Simpanan ini merupakan pelan simpanan ‘endownment’ yang telah dijalankan oleh syarikat kewangan terkemuka dunia.

BACA JUGA :   Iklankan Perniagaan Anda di Safer Food

Melalui pelan simpanan tersebut, ahli boleh menerima Dividen serta Aliran Pendapatan Terjamin mengikut jenis pelan yang dipilih. Kadar Aliran Pendapatan Terjamin adalah berbeza manakala dividen diberikan daripada 4 sehingga 6 peratus.

Antara jenis pelan: Pelan Simpanan Eksklusif 20

Terdapat pelbagai lagi manfaat yang boleh anda peroleh dengan membuka akaun simpanan daripada Pelan Simpanan Eksklusif. Tambahan dari itu, untuk mengajak lebih ramai orang membuka akaun simpanan, anda perlu mengetahui produk yang ditawarkan. Oleh itu, ahli diperlukan untuk membuka akaun terlebih dahulu sebelum menjalankan bisnes.

Seterusnya, anda perlu mendaftarkan diri sebagai ahli Tycoon Group dan menjadi ahli yang menjalankan bisnes ini di bawah Tycoon Group. Setelah menjadi ahli Tycoon Group, anda akan dapat menerima bimbingan untuk menjalankan bisnes ini daripada ahli berpengalaman Tycoon Group. Terdapat juga manfaat lain jika anda mendaftar sebagai ahli Tycoon Group. Antara manfaat tersebut adalah memiliki iPad, peluang melancong di luar negara, menerima bonus dan macam-macam lagi.

BACA JUGA :   Pasarkan Produk Makanan Anda Secara Atas Talian!

Langkah yang berikutnya adalah anda perlu menjalani ujian PCE. Ujian ini perlu diambil bagi memastikan anda mempunyai kelayakan untuk menjadi Wealth Advisor. Ianya juga merupakan langkah terakhir sebelum anda boleh menjalankan bisnes ini secara sah. Setelah mengambilnya dan lulus, anda sudah boleh mengajak seberapa ramai orang untuk membuka akaun simpanan.

Anda memerlukan sekurang-kurangnya 14 orang ahli baharu yang mendaftar di bawah anda untuk mencapai peringkat Wealth Manager. Mereka juga perlu membuka Pelan Simpanan Eksklusif 20 dengan nilai simpanan tahunan RM3,600. Dengan itu, ahli dapat mencapai sasaran dan naik ke peringkat WM.

Setelah naik ke peringkat WM, anda sudah boleh menjana pendapatan pasif dengan komisen referral sehingga lima lapisan. Anda juga sudah boleh membina team sendiri dan memberikan galakan kepada ahli-ahli di bawah anda. Bagaimana? Berminat untuk sertai bisnes bersama Tycoon Group. Hubungi pihak Tycoon Group di:

Website : https://tycoongroup.my/
Facebook : Tycoon Group
Instagram : Tycoon Group
Email : tycoon.groupwm@gmail.com
Nombor : 013-2090322 (Tuan Syed)

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here