Anda mempunyai cita-cita untuk menjana pendapatan dengan cara melakukan bisnes mudah? Ketahui segala formula rahsia untuk jana pendapatan yang tinggi bersama Tycoon Group! Tycoon Group merupakan sebuah kumpulan yang dibangunkan untuk memberikan peluang kepada anda di luar sana untuk berbisnes.

Tidak hanya itu, anda juga boleh menjadi salah satu ahli Tycoon Group dan menjalankan bisnes menerusinya. Bisnes yang dijalakan oleh Tycoon Group adalah sah dan anda tidak perlu bimbang kerana Tycoon Group dibangunkan oleh Tuan Syed Fuad yang merupakan Pengarah kepada Daulah Holding Sdn Bhd.

Untuk menjalankan bisnes bersama Tycoon Group, ahli terlebih dahulu perlu membuka akaun simpanan daripada Pelan Simpanan Eksklusif. Terdapat tiga jenis pelan yang boleh dipilih dan ketiga-tiganya mempunyai manfaat yang berbeza. Oleh yang demikian, ketika anda menjalankan bisnes, anda juga boleh menyimpan untuk masa depan.

BACA JUGA :   Peluang Pekerjaan dengan SAFER Group

Setelah memilih dan membuka mana-mana akaun simpanan tersebut, ahli perlu pula mengikuti beberapa langkah ini untuk menjadi seorang ahli Usahawan Kewangan (WM). Antara langkah tersebut adalah ahli perlu menjalani ujian PCE untuk menunjukkan bahawa ahli boleh menjalankan bisnes ini secara sah.

Gambaran dapatan manfaat akaun simpanan.

Ahli perlu menjalani ujian ini dan lulus. Sekiranya ahli tidak lulus, ahli boleh mengambil semula ujian tersebut. Tycoon Group akan membantu ahli dalam memberikan bahan bacaan atau bahan bantu untuk ahli menjalankan ujian tersebut. Setelah ahli lulus, ahli sudah boleh menjalankan  bisnes ini. Ahli juga boleh menerima kelas-kelas bantuan untuk mengukuhkan pemahaman ahli dalam bisnes ini.

Ahli akan bermula sebagai Wealth Advisor atau WA. Setelah mencapai target yang tertentu, ahli akan dinaikkan pangkat dan menjadi WM. Banyak kelebihan apabila ahli sudah mencapai peringkat WM, antaranya adalah kadar komisen boleh bertambah dan pengaktifan pendapatan pasif.

BACA JUGA :   Plastik Boleh Larut dan Boleh Diminum dari Bali? - CASSAVA BIOPLASTIC

Selain diberikan kelas dan bimbingan, ahli Tycoon Group juga berpeluang untuk mendapat bonus tambahan dan pelbagai manfaat menarik daripada Tycoon Group. Berikut adalah antara potensi pendapatan kasar yang boleh anda jana apabila anda sudah mencapai peringkat Usahawan Kewangan:

RM50,400 x 35% = RM17,640.00 (Lapisan 1)
RM705,600 x 11% = RM77,616.00 (Lapisan 2)
RM9,878,400 x 8% = RM790,272.00 (Lapisan 3)
RM138,297,600 x 7% = RM9,680,832.00 (Lapisan 4)
RM1,936,166,400 x 4% = RM77,446,656 (Lapisan 5)

Berminat untuk mengetahui dengan lebih lanjut teknik untuk menjana pendapatan seperti yang di atas? Hubungi pihak Tycoon Group sekarang menerusi mana-mana platform yang berikut.

Website : https://tycoongroup.my/
Facebook : Tycoon Group
Instagram : Tycoon Group
Email : tycoon.groupwm@gmail.com
Nombor : 013-2090322 (Tuan Syed)

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here