Adakah anda sudah mempunyai akaun simpanan yang dapat digunakan semasa hari persaraan anda nanti? Jika tiada, pastikan anda membukanya sekarang dan menjadikan ianya tambahan kepada tabung simpanan KWSP milik anda. Bagi anda yang telah melabur, mungkin anda juga boleh menggandakan wang anda dengan melakukan simpanan menerusi Tycoon Group.

Simpanan di bawah Tycoon Group ini dikatakan sangat berbaloi dan anda boleh menerima manfaat yang pelbagai melaluinya. Tycoon Group merupakan kumpulan yang dibangunkan oleh rakyat tempatan, jadi anda tidak perlu bimbang dan berasa takut untuk berurusan dengan pihak Tycoon Group.

Tycoon Group merupakan sebuah kumpulan yang diwujudkan untuk memberikan pengawasan berkenaan simpanan. Lebih khususnya, Tycoon Group menawarkan peluang kepada anda di luar sana untuk melakukan simpanan secara jangka masa panjang. Bukan setakat simpanan, anda bakal menerima manfaat yang luar biasa daripadanya.

Untuk permulaan, Tycoon Group menawarkan simpanan daripada Pelan Simpanan Eksklusif. Pelan simpanan ini mempunyai tiga jenis kategori yang boleh anda pilih mengikut kesesuaian dapatan dan umur anda. Antara syarat kelayakan umum untuk membuka akaun menerusi pelan ini adalah, berumur 14 hari sehingga 65 tahun.

BACA JUGA :   Tycoon Group Buka Peluang Jana Pendapatan Lumayan Dalam Sebulan.

Sebagai tambahan, simpanan yang ditawarkan adalah simpanan jangka masa panjang yang mencapai sehingga 20 sehingga 30 tahun. Tempoh ini merangkumi tempoh simpanan dilakukan dan tempoh perlindungan serta perlindungan tambahan.

Manfaat tempoh perlindungan tambahan adalah, anda masih boleh menerima Aliran Pendapatan Terjamin dan Dividen meskipun anda sudah mencapai tempoh simpanan asal. Dengan adanya tempoh perlindungan ini, anda dapat menggandakan wang simpanan anda dengan nilai yang agak tinggi.

Berikut adalah jenis pelan yang ditawarkan dan peratusan pembahagian Aliran Pendapatan Terjamin.

Pelan Simpanan Eksklusif 5

Tempoh simpanan: 5 tahun 
Tempoh perlindungan keseluruhan: 20 tahun 
Jumlah minimum simpanan tahunan: RM6,000 
Peratusan Aliran Pendapatan Terjamin- 
Tahun 1 hingga 10: 11% 
Tahun 11 hingga 20: 20%

Pelan Simpanan Eksklusif 10

Tempoh simpanan: 10 tahun 
Tempoh perlindungan keseluruhan: 20 tahun 
Jumlah minimum simpanan tahunan: RM3,600 
Peratusan Aliran Pendapatan Terjamin- 
Tahun 1 hingga 10: 17% 
Tahun 11 hingga 20: 33%

Pelan Simpanan Eksklusif 20

Tempoh simpanan: 20 tahun 
Tempoh perlindungan keseluruhan: 30 tahun 
Jumlah minimum simpanan tahunan: RM2,400 
Peratusan Aliran Pendapatan Terjamin- 
Tahun 1 hingga 10: 17% 
Tahun 11 hingga 20: 33% 
Tahun 21 hingga 30: 70%

Kadar Dividen yang diterima oleh ahli penyimpan adalah daripada 4% sehingga 6%. Aliran Pendapatan Terjamin dan Dividen akan diterima oleh ahli penyimpan pada setiap penghabisan tahun simpanan. Aliran pendapatan terjamin boleh dikeluarkan daripada simpanan manakala Dividen tidak boleh dikeluarkan.

BACA JUGA :   Raih Pendapatan Sehingga Lima Angka Bersama Tycoon Group!

Anda dapat memilih untuk menerima Aliran Pendapatan Terjamin masuk ke dalam akaun peribadi anda atau membiarkannya di dalam akaun simpanan. Selain itu, antara manfaat lain yang boleh anda dapatkan adalah anda berpeluang untuk jana pendapatan sampingan dengan menjalankan bisnes bersama Tycoon Group.

Anda berpeluang untuk jana pendapatan sehingga lima angka dalam masa satu bulan melalui bisnes ini. Berminat untuk membuka akaun simpanan atau menyertai Tycoon Group? Hubungi Tycoon Group menerusi:

Website : https://tycoongroup.my/
Facebook : Tycoon Group
Instagram : Tycoon Group
Email : tycoon.groupwm@gmail.com
Nombor : 013-2090322 (Tuan Syed)

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here