Masa persaraan merupakan masa yang mungkin tidak mahu dilalui orang sesetengah orang. Mengapa? Perkara ini terjadi kerana mereka tidak dapat bekerja atau tidak dapat menjana pendapatan seperti waktu sebelum mereka mula bersara. Situasi ini sering terjadi kepada mereka yang bekerja secara makan gaji.

Dana simpanan sedia ada seperti KWSP mungkin tidak mencukupi untuk memenuhi kehendak anda sewaktu tempoh persaraan nanti. Oleh yang demikian, Tycoon Group memperkenalkan Pelan Simpanan Eksklusif kepada anda di luar sana. Apa itu Pelan Simpanan Eksklusif?

Pelan Simpanan Eksklusif adalah sebuah simpanan yang ditawarkan kepada anda yang mahu membina dana bagi kegunaan masa yang akan datang. Secara ringkasnya, ia adalah sebuah simpanan jangka masa panjang yang mampu untuk memberikan pelbagai manfaat kepada ahli penyimpan.

Sebelum Deenamik menceritakan lebih lanjut berkaitan manfaat yang bakal diperoleh melalui simpanan ini, ayuh ketahui apakah yang ada pada Pelan Simpanan Eksklusif ini. Pelan Simpanan Eksklusif yang ditawarkan oleh Tycoon Group mempunyai tiga jenis simpanan. Setiap jenis simpanan mewakili bilangan tahun ahli penyimpan perlu membuat simpanan.

BACA JUGA :   Tycoon Group Tawar Peluang Menyimpan Sambil Jana Pendapatan Lumayan.
Rajah: Jenis Pelan Simpanan Eksklusif 

Tempoh perlindungan termasuk tempoh simpanan premium atau simpanan tahunan. Peratus premium tahunan adalah Aliran Pendapatan Terjamin.

Apa yang istimewa pada Pelan Simpanan Ekslusif ini adalah ianya mempunyai tempoh perlindungan simpanan. Tempoh perlindungan ini membolehkan anda menerima manfaat meskipun anda sudah melepasi tempoh simpanan yang telah ditetapkan.

Selain daripada itu, ahli penyimpan juga boleh menerima manfaat seperti Aliran Pendapatan Terjamin. Aliran Pendapatan Terjamin ini adalah satu bentuk apresiasi yang diberikan kepada ahli penyimpan. Nilai Aliran Pendapatan Terjamin pula bergantung kepada nilai simpanan tahunan dan jenis pelan yang dipilih.

Pemilihan jenis pelan juga bergantung kepada kegunaan dana itu pada masa akan datang dan berapakah umur ahli penyimpan. Oleh yang demikian, disebabkan simpanan ini merupakan simpanan jangka masa panjang, Tycoon Group menggalakkan mereka yang berumur di antara 20-an dan 30-an untuk membuka akaun.

BACA JUGA :   Tycoon Group Jalankan Bisnes Dengan Peratus Komisen Tinggi!

Antara manfaat lain yang akan diperoleh ahli penyimpan adalah ahli berpeluang untuk menjalankan bisnes bersama Tycoon Group. Bisnes bersama Tycoon Group adalah salah satu cara untuk ahli mendapatkan pendapatan lumayan dalam masa yang singkat. Namun, ianya bergantung kepada bagaimana ahli memasarkan atau mempromosikan bisnes tersebut.

Bagaimana? Anda berasa tertarik untuk membuka akaun simpanan bersama Tycoon Group? Dapatkan maklumat yang anda inginkan dengan berhubung terus dengan pihak Tycoon Group di:

Website : https://tycoongroup.my/
Facebook : Tycoon Group
Instagram : Tycoon Group
Email : tycoon.groupwm@gmail.com
Nombor : 013-2090322 (Tuan Syed)

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here