Menghadapi kesukaran meneruskan perniagaan semasa pelaksanaan Perintah Kawalan Pergerakan? Perlu membayar duit sewa kedai atau lot yang terlalu membebankan? Kos utiliti tinggi namun tidak ada pengunjung yang boleh dine-in di kedai? Hilangkan segala permasalahan ini dengan mula berniaga secara dalam talian.

Platform dalam talian dilihat semakin berkembang mengikut permintaan pengguna. Oleh yang demikian, pelbagai jenis platform perniagaan makanan dalam talian yang telah ditawarkan kepada peniaga dan pengguna. Adapun begitu, tidak banyak yang memberikan tawaran hebat kepada peniaga khususnya melalui caj komisen.

Di sinilah Safer memberikan peluang kepada anda untuk berniaga secara dalam talian dengan percuma! Safer sedang menawarkan promosi ‘Zero Commission’ kepada semua peniaga yang berdaftar di bawah Safer. Oleh itu, peniaga dapat menjalankan perniagaan tanpa dikenakan apa-apa caj penolakan komisen seperti sesetengah platform lain.  Safer menyeru anda untuk rebut peluang semasa promosi berlangsung untuk mendapatkan keuntungan bersih.

Berminat untuk menyertai Safer sebagai vendor di Safer Food Merchant? Ikuti langkah-langkah di bawah:
  1. Buka pautan https://www.safer.my/sign-up-restaurant.
  2. Daftar perniagaan anda dengan melengkapkan segala butiran yang diminta.
  3. Tunggu akaun anda untuk diaktifkan. (Jika butiran dan dokumen lengkap, pengaktifan boleh dilakukan dalam masa 24 jam.)
  4. Muat turun aplikasi Safer Food Merchant untuk mula berniaga!
BACA JUGA :   Gunakan Perkhidmatan Safer Delivery Untuk Pengeposan Pantas

Aplikasi boleh dimuat turun menerusi:

Google Play Store: https://bit.ly/SaferFood-PlayStore-Install
Apple App Store: https://bit.ly/SaferFood-AppStore

Sebagai persediaan anda, berikut adalah beberapa butiran dan dokumen yang perlu dikemukakan semasa pendaftaran:
    • Lokasi perniagaan
    • Waktu perniagaan (Hari dan masa)
    • Menu makanan berserta gambar
    • Harga makanan
    • Kad pengenalan
    • Lesen perniagaan
    • Sijil SSM
    • Sijil Halal
    • Butiran akaun bank

Untuk memudahkan urusan, persediaan dokumen boleh dilakukan dengan lebih awal supaya pengaktifan akaun perniagaan anda tidak berada dalam status pending. Safer menawarkan peluang ini kepada anda di luar sana yang berniaga secara kecil-kecilan, terutama kepada peniaga home-kitchen, warung, food-truck, restoran dan lain-lain.

Jika anda mempunyai masalah semasa pendaftaran atau memerlukan bantuan, Safer menyediakan kelas kepada anda. Safer membuka kelas secara online dan offline kepada anda yang memerlukan pertolongan daripada pihak Safer Food Merchant. Kelas tersebut perlu ditempah terlebih dahulu dan tempahan boleh dilakukan menerusi:

BACA JUGA :   Daftar Sebagai Vendor Di Safer Food Untuk Meluaskan Lagi Perniagaan Anda.
Kelas Bersama Safer Food Merchant

Safer tidak menggunakan apa-apa devices seperti kebanyakan syarikat penghantaran makanan lain, akan tetapi hanya menggunakan aplikasi sahaja. Adapun begitu, menerusi aplikasi ini, peniaga dapat menjalankan transaksi perniagaan secara terus di samping dapat melihat analisis perniagaan.

Selain menawarkan platform perniagaan secara dalam talian, Safer turut mempunyai rakan penghantar yang akan menghantar pesanan yang telah diterima peniaga. Dengan itu, peniaga hanya perlu menyediakan pesanan dan rakan penghantar akan menghantarnya. Tambahan dari itu, Safer juga tidak mengenakan apa-apa caj semasa pendaftaran dilakukan. Masa beroperasi juga dapat ditetapkan mengikut kesesuaian peniaga.

Sertai Peraduan Kongsi & Menang Safer untuk menangi Hadiah Lumayan!

Ikuti Safer atau hubungi pihak Safer jika anda mempunyai sebarang permasalahan atau pertanyaan. Pihak Safer boleh dihubungi menerusi mana-mana platform yang berikut:

Customer Service : 011-2058 6389
Live Chat Safer : https://www.safer.my/
Official Website : https://safer.asia/
Facebook : https://www.facebook.com/saferasia/
Instagram : https://www.instagram.com/safer.my/
Twitter : https://twitter.com/SAFERofficial
TikTok: https://vt.tiktok.com/ZSJ2FEffN/
Youtube : https://bit.ly/safergroup

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here