Ilmu pengetahuan merupakan ilmu yang boleh didapati di mana-mana sahaja. Tidak hanya pembelajaran secara formal, pendidikan juga boleh didapati secara bukan formal. Adapun begitu, pendidikan formal adalah penting untuk menentukan kesahihan maklumat dan peringkat penguasaan ilmu.

Peluang Sambung Belajar

Pengajian ke peringkat Ijazah Sarjana Muda tidak semestinya boleh diambil oleh semua orang yang telah menamatkan zaman persekolahan. Oleh itu, jika anda dikalangan mereka yang bertuah dan beruntung, peluang ini perlu dikecapi sementara anda masih mempunyai semangat untuk belajar.

Bukan sekadar sambung pengajian di peringkat Ijazah Sarjana Muda di dalam negara, Daulah Educonsult menawarkan sambungan pengajian ke luar negara. Antara negara yang ditawarkan tersebut adalah di Rusia. Rusia merupakan sebuah negara di benua Eropah yang maju dari segi pembangunan dan teknologinya. Oleh yang demikian, peluang untuk belajar di sana seharusnya tidak disia-siakan.

BACA JUGA :   Rasai Pengalaman 4 Musim Belajar Di Universiti Di Rusia & Poland

Peluang Ini dibuka kepada mereka yang merupakan lepasan pelajar SPM, IGCSE, O-Level, IB, A-Level, STPM, Diploma, Asasi, Matrikulasi dan lain-lain lepasan setaraf. Tidak sekadar menggunakan keputusan terakhir yang diperoleh, Daulah Educonsult membenarkan anda untuk mendaftar menggunakan keputusan percubaan terutama pelajar SPM.

Permohonan ke universiti boleh dilakukan menerusi Daulah Educonsult sahaja di mana agensi ini merupakan antara agensi konsultasi pendidikan yang ada di Malaysia. Bukan sekadar menawarkan peluang untuk melanjutkan pengajian ke luar negara, mereka juga menawarkan bimbingan kepada pelajar untuk mendapatkan konsultasi pendidikan.

Ha.. Mesti anda tertanya-tanya apakah universiti di Rusia yang ditawarkan? Mari lihat senarai di bawah.

Universiti yang ditawarkan di Rusia:

      • Kursk State Medical University
      • Volgograd State Medical University
      • I.M. Sechenov First Moscow State Medical University
      • Piroshky  Research Medical University
      • Moscow Aviation Institute
      • Saint Petersburg University
BACA JUGA :   Kursk State Medical University, Rusia Tawar Tempat Kepada Pelajar Dalam Bidang Perubatan.

Antara syarat kelayakan umum:-

    • SPM/ IGCSE @ setaraf: Minimum lulus semua subjek
    • Diploma/ Asasi @ setaraf: Minimum CGP 3.0

Keputusan selain syarat kelayakan boleh rujuk konsultan Daulah Educonsult. Peluang ini dibuka untuk sesi kemasukan bagi Jun/Julai dan September 2021. Pastikan anda lakukan permohonan segera untuk mendapatkan tempat sebelum kuota pendaftaran ditutup atau penuh.

Daulah Educonsult boleh dihubungi menerusi mana-mana platform di bawah. Sesi konsultasi boleh dilakukan apabila anda berhubung dengan para konsultan. Jangan bimbang! Sesi konsultasi dijalankan secara percuma.

Website : http://daulahmedic.com/   
Facebook : Daulah Educonsult   
Youtube : Daulah Educonsult  
Email : daulahmedic@gmail.com  
Nombor pejabat : 03-92851322 
Nombor khidmat pelanggan : 018-9624322  
Nombor konsultan utama : 013-2090322 (Tuan Syed)

Berminat untuk membeli bahan bacaan sebagai peneman semasa sedang menunggu panggilan untuk kemasukan ke universiti? Lakukan pembeluan menerusi Shopee Daulah Ilmi PLT.

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here