Anda mahu mengetahui salah satu cara untuk menguruskan kewangan diri dan keluarga? Ketahui caranya bersama Tycoon Group. Tycoon Group merupakan kumpulan yang ditubuhkan untuk memberikan bimbingan kepada anda di luar sana yang mahu mengubah gaya hidup dan kewangan anda. Salah satu bimbingan yang diberikan adalah mendidik masyarakat untuk membuka akaun simpanan sebagai dana masa hadapan.

Simpanan merupakan salah satu cara untuk memastikan kehidupan dapat berjalan dengan lancar sewaktu kita pencen atau sudah tidak mempunyai kemampuan untuk bekerja. Dengan adanya simpanan, kehidupan di masa akan datang akan lebih terjamin. Oleh itu, Tycoon Group membuka tawaran untuk mengajak anda di luar sana supaya melakukan simpanan menerusi Pelan Simpanan Eksklusif Tycoon Group.

Tycoon Group telah bekerjasama dengan antara syarikat kewangan terbesar dunia dan badan kerajaan bagi mewujudkan satu pelan simpanan yang sangat mudah. Bukan hanya mudah malahan menguntungkan kepada ahli penyimpan. Melalui pelan simpanan ini, ahli bakal menikmati manfaat yang mungkin tidak akan diperoleh di mana-mana pelan simpanan lain.

BACA JUGA :   Smart Saving Plan, Pelan Simpanan Dengan Cara Mudah Dan Manfaat Yang Pelbagai.

Pelan simpanan melalui Tycoon Group mempunyai pelbagai jenis manfaat yang boleh ahli penyimpan nikmati sepanjang kontrak. Simpanan ini mempunyai tiga jenis pelan yang dipilih dan perbezaan di antara pelan tersebut adalah tempoh serta minimum simpanan yang diperlukan bagi setahun. Berikut adalah tiga jenis pelan simpanan yang boleh dipilih.

Premium tahunan minimum = Minimum simpanan setahun
Peratus premium tahunan = Aliran pendapatan terjamin

Aliran Pendapatan Terjamin merupakan satu manfaat yang menguntungkan para penyimpan. Manfaat ini akan diperoleh meskipun anda sudah tidak melakukan simpanan dan diterima sepanjang tempoh perlindungan berlangsung. Ianya akan diberikan pada setiap penghujung tahun simpanan dan boleh dikeluarkan dari akuan simpanan atau disimpan sehingga tempoh matang.

Berbeza dengan Aliran Pendapatan Terjamin, Dividen yang diterima adalah tidak tetap dan tidak boleh dikeluarkan. Peratusan Dividen diberikan daripada 4% sehingga 6%. Ia akan diambil daripada nilai simpanan tahunan yang telah dilakukan oleh penyimpan. Dengan cara ini, ahli penyimpan akan dapat menikmati hasil simpanan di tempoh simpanan matang nanti.

BACA JUGA :   Buka Akaun Simpanan Daripada Pelan Simpanan Eksklusif Untuk Masa Depan Yang Lebih Terjamin.

Untuk melakukan simpanan, anda boleh memilih sama ada untuk membuat simpanan secara bulanan atau tahunan. Mengikut pelan yang telah diberikan, nilai minimum simpanan adalah sebanyak RM2,400 melalui Pelan Simpanan Eksklusif M20.

Selain menjadikan kehidupan anda di masa hadapan dengan lebih lancar, anda juga berpeluang untuk menjana pendapatan tambahan. Pendapatan ini dapat dijana dengan menjadi Wealth Advisor yang bakal peroleh komisen setiap kali ada ahli menyimpan baharu yang berdaftar di bawah anda. Anda boleh mencapai sehingga lima angka pendapatan di dalam masa satu bulan menerusi manfaat ini.

Untuk mengetahui dengan lebih lanjut berkaitan perkara ini atau anda berminat untuk membuka akaun simpanan, hubungi Tycoon Group menerusi:

Website : https://tycoongroup.my/  
Facebook : Tycoon Group
Instagram : Tycoon Group
Email : tycoon.groupwm@gmail.com
Nombor : 013-2090322 (Tuan Syed) 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here