Semasa sedang berada dalam bulan Ramadan pada bulan yang lalu, Safer telah memulakan satu peraduan ‘Kongsi & Menang’. Peraduan ini telah berlangsung bermula 20 April dan akan ditamatkan pada 24 Mei 2021. Namun, untuk menggalakkan lagi penyertaan daripada pihak pengguna, Safer telah menunda tarikh akhir peraduan ini ke 31 Mei 2021.

Bagi anda yang mahu memenangi hadiah-hadiah lumayan dan menarik, pastikan anda mengikut segala langkah yang telah ditetapkan untuk memenangi peraduan ini. Antara hadiah menarik yang ditawarkan adalah telekung Naelofar, smartwatch dan air fryer! Jika anda merasa mahu menggunakan barang baharu atau mahu mencuba sesuatu yang luar dari kebiasaan, anda boleh memasuki pertandingan ini!

Antara hanya perlu mengikut langkah-langkah yang telah diterangkan di dalam posting di Facebook rasmi Safer. Berikut adalah posting yang dimaksudkan.

Selain menyertai peraduan ini, anda juga berpeluang untuk menjana pendapatan pasif secara tanpa had. Peluang ini dibuka kepada anda yang telah berkongsikan referral code anda kepada mereka di luar sana yang masih belum mempunyai akaun Safer. Anda hanya perlu memastikan mereka mendaftar akaun dengan menggunakan kod unik anda.

BACA JUGA :   Jana Pendapatan Bulanan Sebagai Rider Konsultan Di Safer

Melalui cara ini, anda bakal menerima 1% pulangan setiap kali mereka melakukan mana-mana perkhidmatan Safer. Anda boleh mengajak keluarga dan rakan anda untuk bersama-sama mendaftar dan menggunakan perkhidmatan yang telah Safer tawarkan. Apakah perkhidmatan yang telah Safer tawarkan? Baca entri ini dengan lebih lanjut.

Perkhidmatan di Safer

  1. Safer Food

Menawarkan platform memesan makanan yang boleh dipilih dari pelbagai jenis kedai. Bukan sekadar makanan biasa untuk santapan harian tetapi juga makanan viral, pencuci mulut dan lain-lain. Pilihan kedai adalah daripada peniaga kecil, warung, food-truck, home-cooked dan lain-lain. Dengan itu, anda boleh memilih berbagai jenis makanan dari hari ke hari.

  1. Safer Ride dan Safer Swift

Menawarkan perkhidmatan penghantaran penumpang dari satu lokasi ke lokasi yang lain. Safer Ride menawarkan empat kategori kereta berbeza mengikut keperluan dan kehendak anda. Bagi Safer Swift, anda akan boleh nikmati perjalanan dengan pantas menggunakan kenderaan beroda dua.

  1. Safer Delivery

Khidmat penghantaran barangan ini didatangkan dengan dua pilihan yang berbeza. Yang pertama adalah penghantaran ke satu lokasi sahaja menerusi Single Delivery. Yang kedua merupakan Multiple Delivery iaitu penghantaran ke lebih dari satu lokasi berbeza. Jika anda mahu menghantarkan berangan dengan segera, anda boleh menggunakan khidmat penghantaran ekspres daripada Safer Delivery.

  1. Safer Concierge
BACA JUGA :   Satu Sentuhan Sahaja Anda Boleh Tempah Semua Perkhidmatan Safer

Jika anda memerlukan khidmat bantuan daripada seorang pembantu peribadi, pastikan anda menempah perkhidmatan Safer Concierge yang telah ditawarkan oleh pihak Safer. Pembantu ini sedia menghulurkan bantuan yang diperlukan mengikut kesesuaian perjanjian. Cara perkiraan pembayaran adalah berdasarkan tempoh masa yang telah dipersetujui.

Anda masih belum mempunyai akaun pengguna Safer? Jangan bimbang! Anda boleh mendaftar segera menerusi pautan di bawah.

>>> https://tinyurl.com/y6u9r4f5 <<<

Untuk mendapatkan referral code dan menempah apa jua jenis perkhidmatan, anda diperlukan untuk memuat turun aplikasi Safer di telefon pintar anda. Pilih salah satu butang di bawah untuk memulakan muat turun aplikasi.

Anda mempunyai sebarang pertanyaan lanjut atau memerlukan bantuan untuk mendaftar? Hubungi pihak Safer menerusi mana-mana platform yang dinyatakan di bawah.

Customer Service : 011-2058 6389
Live Chat Safer : https://www.safer.my/
Official Website : https://safer.asia/
Facebook : https://www.facebook.com/saferasia/
Instagram : https://www.instagram.com/safer.my/
Twitter : https://twitter.com/SAFERofficial
TikTok: https://vt.tiktok.com/ZSJ2FEffN/
Youtube : https://bit.ly/safergroup

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here