Safer merupakan sebuah aplikasi dalam talian yang menawarkan platform untuk menempah perkhidmatan secara dalam talian. Antara perkhidmatan utama yang telah ditawarkan adalah perkhidmatan e-hailing. Selain melakukan penghantaran penumpang, Safer juga mempunyai jenis penghantaran yang lain seperti tempahan penghantaran barangan dan makanan.

Jika anda mahu memudahkan kehidupan anda, anda boleh memuat turun aplikasi Safer dan menggunakan mana-mana perkhidmatan yang disediakan. Untuk menggunakan aplikasi ini dengan sebaiknya, anda boleh mendaftar akaun sebagai pengguna Safer. Pendaftaran boleh dilakukan menerusi aplikasi secara terus atau melalui pautan di bawah.

https://tinyurl.com/y6u9r4f5

Selain menggunakan mana-mana perkhidmatan yang ada di Safer, Safer juga menawarkan peluang kepada penggunanya untuk menjana pendapatan tambahan. Pendapatan tersebut adalah pendapatan pasif yang boleh pengguna dapatkan secara tanpa had. Dalam pada itu, cara untuk menjana pendapatan ini adalah sangat mudah.

Caranya adalah seperti yang berikut:
  1. Buka akaun Safer anda.
  2. Pilih bahagian ‘Invite Your Friend’.
  3. Kongsikan referral code anda kepada sesiapa sahaja yang anda mahu.

Anda boleh berkongsikan referral code tersebut kepada seramai mana orang yang anda mahu. Perkongsian adalah tidak terhad dan anda hanya perlu memastikan mereka yang masih belum mendaftar sebagai pengguna Safer, mendaftar menggunakan kod anda.

Dengan cara ini, anda boleh menjana pendapatan pasif apabila terdapat pendaftar referral menggunakan mana-mana perkhidmatan di Safer. Anda bakal peroleh 1% keuntungan daripada nilai resit yang telah dijalankan oleh pendaftar referral menerusi Safer. Perolehan peratus tersebut akan dimasukkan ke dalam dompet elektronik Safer anda.

BACA JUGA :   Daftar Sebagai Safer Delivery Partner & Driver Sekarang !

Perkhidmatan Di Safer

  1. Safer Ride

Menawarkan perkhidmatan penghantaran penumpang dari satu lokasi ke lokasi yang lain. Mempunyai pelbagai pilihan kategori yang bersesuaian dengan keperluan dan kehendak semasa pengguna. Berikut merupakan butiran pembahagian kategori dilakukan.

  1. Safer Swift

Menawarkan perkhidmatan yang sama seperti Safer Ride. Namun, mempunyai sedikit perbezaan iaitu penggunaan kenderaan. Jika Safer Ride menggunakan kereta untuk menghantar penumpang, Safer Swift menggunakan motosikal untuk menghantar penumpang. Perkhidmatan ini ditawarkan kepada anda yang mahu tiba di lokasi tertentu dengan lebih pantas dan kos yang rendah.

  1. Safer Food

Seiring dengan nama perkhidmatan, ia merupakan platform pemesanan makanan yang boleh dilakukan oleh pengguna. Terdapat pelbagai pilihan kedai dan makanan yang boleh dipilih pengguna untuk mendapatkan makanan dengan kadar segera. Antara makanan yang ada di Safer Food adalah Nasi Ayam, Itik Panggang, Bomboloni, Nasi Lemak dan lain-lain lagi.

Anda hanya perlu memesan makanan tersebut dan tunggu pesanan anda diterima oleh pihak vendor. Setelah pesanan anda diterima, peniaga akan menyiapkan pesanan anda lalu pesanan anda akan dihantar oleh rakan penghantar Safer.

  1. Safer Delivery

Jika anda mempunyai barang yang mahu dihantar, anda boleh menggunakan khidmat penghantaran barangan menggunakan Safer Delivery. Anda boleh memilih jenis kenderaan untuk menghantar barangan anda berdasarkan kapasiti barangan yang mahu dihantar.

BACA JUGA :   Pasarkan Produk Makanan Anda Secara Atas Talian!

Selain penggunaan kenderaan, Safer juga memberikan pilihan sama ada anda mahu menghantar barangan menggunakan servis Single Delivery atau Multiple Delivery. Perbezaan di antara kedua-duanya adalah penghantaran barangan ke satu lokasi sahaja atau ke banyak lokasi.

  1. Safer Concierge

Jika anda mahu mendapatkan khidmat bantuan peribadi, anda boleh menempah perkhidmatan ini. Pembantu Safer akan membantu anda mengikut kesesuaian pertolongan yang telah termaktub di dalam perjanjian. Perkhidmatan bantuan ini akan dibayar mengikut tempoh masa mengikut jam yang telah dijanjikan.

Aplikasi Safer boleh dimuat turun menerusi

Jika anda mempunyai sebarang soalan atau maklum balas. Anda boleh berhubung dengan pihak Safer untuk tindakan yang lebih lanjut. Pihak Safer boleh dihubungi menerusi:

Customer Service : 011-2058 6389
Live Chat Safer : https://www.safer.my/
Official Website : https://safer.asia/
Facebook : https://www.facebook.com/saferasia/
Instagram : https://www.instagram.com/safer.my/
Twitter : https://twitter.com/SAFERofficial
TikTok: https://vt.tiktok.com/ZSJ2FEffN/
Youtube : https://bit.ly/safergroup

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here