Anda sudah mendaftar dan menjadi salah seorang pengguna Safer? Jika masih belum mendaftar, pastikan anda mendaftar segera. Ini kerana Safer menawarkan pelbagai jenis perkhidmatan yang anda boleh pilih mengikut kemahuan anda.

Antara perkhidmatan yang Safer tawarkan adalah Safer Ride, Safer Food, Safer Delivery dan Safer Concierge. Perkhidmatan ini boleh ditempah menerusi aplikasi Safer atas talian.

Berikut adalah perkhidmatan yang ditawarkan di Safer.

  • Safer Ride
    Safer Ride disediakan untuk menghantar penumpang ke destinasi pilihan. Pilihan lokasi boleh dipilih secara dalam talian menerusi aplikasi Safer. Selain itu, Safer Ride mempunyai empat kategori pilihan kenderaan. Kategori ini boleh dipilih mengikut keselesaan dan kuota jumlah penumpang.

  • Safer Food
    Perkhidmatan ini menawarkan kemudahan kepada pengguna untuk memesan dan membeli makanan secara dalam talian. Terdapat pelbagai jenis kedai yang boleh anda pilih dan beli makanan menerusi aplikasi sahaja.
  • Safer Delivery
    Ia adalah perkhidmatan penghantaran barangan. Rakan penghantar Safer sedia menghantar barangan anda kepada pelanggan mengikut jenis kategori yang dipilih. Pengguna juga boleh memilih jenis kenderaan yang diperlukan untuk menghantar barang tersebut. Dua kategori penghantaran yang boleh dipilih adalah:
    1. Single Delivery โ€“ Menghantar barangan ke satu lokasi
    2. Multi Delivery โ€“ Menghantar barangan ke banyak lokasi
  • Safer Concierge
    Perkhidmatan ini merupakan bantuan peribadi yang disediakan oleh Safer. Pembantu tersebut akan memberikan bantuan atau meneman anda untuk melakukan urusan kerja sehingga tempoh tempahan tamat.
  • Safer Swift
    Menghantar penumpang dengan menggunakan motosikal. Hanya seorang penumpang dalam satu masa. Penghantarannya juga cepat dan pantas.
BACA JUGA :   Nikmati Pengeposan Pantas & Selamat Di Safer Delivery

Di samping menggunakan perkhidmatan Safer, pengguna juga boleh jana pendapatan tambahan. Pengguna yang berdaftar bersama safer akan memiliki satu kod di bawah โ€œInvide Your Friendโ€™โ€. Ia dikenali sebagai referral code. Jika anda berkongsi referral code tersebut, ini bermakna akaun pasif anda telah diaktifkan.

Oleh itu, anda boleh membelanja rakan-rakan anda dan jana pendapatan pasif menerusi Safer. Dengan itu, anda boleh menikmati kelebihan menggunakan aplikasi Safer dan berpeluang menjana pendapatan tanpa had. Bagaimana caranya? Mudah sahaja.

Anda hanya perlu berkongsi referral code anda pada kenalan dan keluarga anda. Perkongsian referral code tersebut boleh dibuat melalui aplikasi Whatsapp, Telegram, Messenger dan mana-mana platform pilihan anda. Dengan setiap penggunaan referral code anda, anda akan memperolehi 1% pendapatan pasif.Semakin banyak anda mengongsikan referral code anda kepada kepada kenalan dan keluarga, semakin tinggi pulangan yang akan anda dapat.

BACA JUGA :   Tawaran Perkhidmatan Kepada Semua Pengguna Menerusi Aplikasi Safer
Daftar sebagai pengguna Safer sekarang di:

<< https://tinyurl.com/y6u9r4f5 >>

Aplikasi Safer pula boleh di muat turun di:

Play Store๐ŸŽฎ :
https://bit.ly/saferandroid

App Store๐Ÿ :
https://bit.ly/saferiphone

Untuk mengetahui maklumat dengan lebih lanjut atau mahu ketahui tawaran menarik yang dijalankan oleh Safer, ikuti setiap media sosial Safer di bawah.

Official Website :โ€ฏhttps://safer.asia/
Facebook :โ€ฏhttps://www.facebook.com/saferasia/ย 
Instagram :โ€ฏhttps://www.instagram.com/safer.my/ย 
Twitter :โ€ฏhttps://twitter.com/SAFERofficialย 
TikTok: https://vt.tiktok.com/ZSJ2FEffN/ย 
Youtubeโ€ฏ:โ€ฏhttps://bit.ly/safergroup

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here