Anda sudah mendaftar sebagai pengguna Safer? Jika anda masih belum mempunyai akaun Safer, pastikan anda menjadi salah seorang daripada pengguna Safer sekarang! Dengan adanya akaun Safer ini, anda boleh menempah pelbagai jenis perkhidmatan secara online dan jana pendapatan melaluinya.

Haa! Menarik tak?! Safer tawarkan peluang ini kepada semua pengguna Safer untuk peroleh pendapatan dengan cara mengajak lebih ramai orang mendaftar bersama Safer. Apa yang perlu anda lakukan adalah, anda boleh berkongsikan referral code atau kod unik yang telah anda perolehi menerusi aplikasi Safer.

Cara perkongsian adalah tidak terbatas dan anda boleh kongsikan kod tersebut kepada sesiapa sahaja. Melalui cara ini, anda akan peroleh 1% pulangan setiap kali pendaftar yang mendaftar menggunakan referral code anda menjalankan transaksi di Safer.

Semakin ramai yang mendaftar menggunakan kod anda, semakin tinggi pulangan yang boleh anda peroleh. Oleh itu, pastikan anda menjadi salah seorang pengguna Safer sekarang dan jana pendapatan melaluinya.

Selain menjana pendapatan, anda juga boleh melakukan pesanan makanan melalui perkhidmatan Safer Food. Pemesanan makanan secara online ini boleh anda gunakan pada masa perintah kawalan ini. Hal ini kerana, anda tidak perlu lagi pergi ke kedai sendiri dan hanya pesan dari lokasi anda berada. Abang Rider Safer akan menghantarkan makanan tersebut terus kepada anda!

BACA JUGA :   Jana Pendapatan Secara Serentak Dengan Menjadi Safer Delivery Partner & Driver

Selain Safer Food, terdapat juga perkhidmatan lain yang ditawarkan oleh pihak Safer dan semua ini boleh ditempah secara online sahaja. Perkhidmatan tersebut terdiri daripada:-

Safer Ride

Perkhidmatan ini merupakan khidmat penghantaran penumpang dari satu lokasi ke lokasi yang lain. Penghantaran penumpang adalah menggunakan kereta. Penggunaan jenis kereta adalah bergantung kepada kategori yang penumpang pilih. Terdapat empat kategori utama iaitu SaferGo, SaferGo Xtra, Safer Gold dan Safer Indulge.

Safer Swift

Jika Safer Ride menggunakan kereta untuk menghantar penumpang, Safer Swift adalah perkhidmatan penghantaran penumpang menggunakan motosikal. Jika penumpang mahukan penghantaran secara pantas, pilihan ini adalah antara yang terbaik.

Safer Delivery

Perkhidmatan ini pula merupakan perkhidmatan penghantaran barangan. Anda boleh melakukan penghantaran barangan tidak mengira kapasiti barangan mengikut jenis kenderaan yang digunakan. Ia juga mempunyai dua jenis kategori yang boleh dipilih iaitu Single Delivery dan Multiple Delivery.

BACA JUGA :   Safer Food Mencari Peniaga Makanan Untuk Berdaftar Sebagai Safer Food Merchant

Safer Concierge

Jika anda memerlukan bantuan seperti pembantu peribadi, perkhidmatan ini adalah sangat sesuai untuk anda. Safer menawarkan perkhidmatan ini bersesuaian dengan keadaan sekarang jika anda mahu melantik seseorang untuk menemani keluarga menerima vaksin.

Pendaftaran sebagai pengguna boleh dilakukan menerusi pautan di bawah

>> https://tinyurl.com/y6u9r4f5 <<

Aplikasi Safer pula boleh diperoleh melalui

Dalam pada itu, Safer juga sedang menjalankan satu pertandingan menarik yang mungkin boleh anda sertai! Pertandingan tersebut mempunyai syarat kelayakan yang telah ditetapkan dan maklumat penuh boleh diperoleh dengan klik gambar di bawah.

Untuk mengetahui tawaran terkini yang dijalankan oleh Safer, anda boleh mengikuti Safer menerusi mana-mana platform media sosial seperti yang berikut:

Facebook : https://www.facebook.com/saferasia/
Instagram : https://www.instagram.com/safer.my/
Twitter : https://twitter.com/SAFERofficial
TikTok: https://vt.tiktok.com/ZSJ2FEffN/
Youtube : https://bit.ly/safergroup

Jika anda mahu berhubung dengan pihak Safer secara terus, anda boleh hubungi talian khidmat pelanggan Safer di:

Customer Service : 011-2058 6389 
Live Chat Safer : https://www.safer.my/ 
Official Website : https://safer.asia/

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here