Pada masa kini, tempahan perkhidmatan menerusi platform dalam talian adalah satu kemestian. Bukan sekadar menempah perkhidmatan, transaksi perbankan juga sering juga dilakukan secara dalam talian. Melihatkan potensi platform yang semakin berkembang ini, aplikasi Safer diwujudkan untuk memudahkan urusan harian rakyat Malaysia.

Antara perkhidmatan yang dapat memudahkan urusan harian tersebut adalah perkhidmatan e-hailing atau penghantaran penumpang dari satu destinasi ke destinasi lain. Perkhidmatan e-hailing yang ditawarkan oleh pihak Safer adalah Safer Ride.

Safer Ride mempunyai empat kategori yang boleh dipilih pengguna. Antara kategori tersebut adalah SaferGo, SaferGo Xtra, Safer Gold dan Safer Indulge.

SaferGo

SaferGo menerupakan kategori yang paling asas buat pengguna Safer. Kategori ini dikira paling asas kerana ianya menawarkan perkhidmatan penghantaran menggunakan kenderaan empat roda seperti Myvi, Axia, Waja, Saga dan lain-lain lagi yang berada di aplikasi Safer.

BACA JUGA :   Jana Pendapatan Pasif Dengan Perkongsian Referral Code.

SaferGo Xtra

Memuatkan kapasiti penumpang yang lebih banyak daripada SaferGo, saiz kenderaan biasanya lebih besar dan selesa. Jenis kereta yang digunakan ialah Alza, Grand Livina, Exora dan banyak lagi yang boleh menampung satu hingga enam orang penumpang.

Safer Gold

Safer Gold pula merupakan kategori istimewa buat pengguna yang ingin merasai pengalaman menaiki kereta mewah. Penggunaan jenis kereta adalah seperti Mercedez, BMW, Volkswagen dan kereta-kereta jenama antarabangasa yang lain. Walaupun begitu, kereta hanya memuatkan penumpang tidak melebihi empat orang orang.

Safer Indulge

Kategori ini juga menawarkan perkhidmatan kepada pengguna yang ingin merasai menaiki kereta mewah. Antara jenis kenderaan yang digunakan adalah Alphard, Vellfire, dan seangkatan dengannya. Ia boleh memuatkan sehingga 8 orang dalam satu kereta. Safer Indulge ini juga merupakan perkhidmatan yang menggunakan kereta paling mewah.

BACA JUGA :   Daftar Dengan Percuma Apabila Menjadi Rakan Penghantar Dan Pemandu Safer.

Selain menggunakan mana-mana perkhidmatan di Safer, pengguna juga boleh menerima pendapatan sampingan menerusi aplikasi Safer. Anda hanya perlu kongsikan referral code anda kepada orang ramai yang tidak mempunyai akaun Safer dan anda akan mendapat manfaat daripadanya.

Pendaftaran sebagai pengguna boleh dilakukan menerusi pautan di bawah

https://tinyurl.com/y6u9r4f5

Tekan pautan di bawah untuk muat turun aplikasi SAFER

Jika anda mempunyai sebarang soalan atau maklum balas. Anda boleh berhubung dengan pihak Safer untuk tindakan yang lebih lanjut. Pihak Safer boleh dihubungi menerusi:

Customer Service: 011-20586389
LiveChat Safer: https://www.safer.my/
Official Website: https://safer.asia/
Facebook: https://www.facebook.com/saferasia/
Instagram: https://www.instagram.com/safer.my/
Twitter: https://twitter.com/SAFERofficial
TikTok: https://vt.tiktok.com/ZSJ2FEffN/
Youtube : https://bit.ly/safergroup

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here