Anda ingin ke sesuatu tempat tetapi tidak mempunyai kenderaan sendiri? Atau anda tidak mahu meredah kesesakan lalu lintas dengan membawa kenderaan sendiri? Jangan bimbang, anda tempah sahaja perkhidmatan Safer Ride menggunakan aplikasi Safer.

Pihak Safer mewujudkan perkhidmatan e-hailing seperti Safer Ride untuk memberi kemudahan dan keselesaan kepada para pengguna untuk menggunakan perkhidmatan penghantarannya. Pengguna yang menggunakan perkhidmatan Safer Ride ini berpeluang untuk merasai perjalanan yang lancar dan selamat tiba ke destinasi yang ingin dituju.

Safer Ride merupakan perkhidmatan penghantaran penumpang dari satu destinasi ke satu destinasi yang lain. Pilihan destinasi boleh dibuat secara dalam talian menerusi aplikasi Safer. Tawaran harga pula adalah mesra pengguna bergantung kepada jarak destinasi yang dituju dan pilihan jenis kenderaan.

Safer Ride mempunyai empat kategori pilihan kenderaan. Kategori ini boleh dipilih mengikut keselesaan dan kuota jumlah penumpang. Antara kategori pilihan tersebut adalah SaferGO, SaferGo Xtra, Safer Gold, Safer Indulge dan Safer Indulge.
  • SaferGo – Merupakan kategori kelas ekonomi. Kuota penumpang satu sehingga empat orang sahaja. Jenis kenderaan tersebut adalah Perodua Axia, Perodua Myvi, Proton Saga dan lain-lain. Harga perkhidmatan mesra pengguna dan berpatutan.
  • SaferGo Xtra – Kenderaan yang disediakan dengan kuota jumlah penumpang satu hingga enam orang sahaja. Pilihan kenderaan seperti Perodua Alza, Grand Livina, Proton Exora serta menawarkan harga mesra pengguna dan berpatutan.
  • Safer Gold – Penghantaran penumpang menggunakan kereta premium dan tawaran harga sedikit mahal. Kuota jumlah penumpang bagi kenderaan ini adalah satu sehingga empat orang. Jenis kenderaan yang digunakan adalah Passat Volkswagen, Mercedez, BMW dan lain-lain.
  • Safer Indulge – Menyediakan jenis kenderaan yang ekslusif. Kenderaan yang digunakan adalah Toyota Alphard, Toyota Vellfire Hyundai Starex dan Nissan Serena. Kuota jumlah penumpang kereta ini boleh memuatkan sehingga 7 orang penumpang. Tawaran harga pula mahal tetapi sesuai dengan jenis kenderaan dan kuota penumpang.

Selain itu, pengguna Safer juga boleh memilih perkhidmatan Safer Swift. Tawaran perkhidmatan penghantaran penumpang menggunakan motosikal. Hanya seorang penumpang sahaja buat satu masa. Kenderaan ini menawarkan harga yang berpatutan mengikut pilihan lokasi. Perkhidmatannya adalah lebih pantas dan lancar. Namun, pengguna digalakkan untuk membawa topi keledar sendiri.

BACA JUGA :   Daftar Sebagai Pemandu Wanita Di Safer

Pengguna Safer bukan sahaja boleh menggunaka Safer Ride malah boleh juga membuat tempahan untuk menggunakan perkhidmatan Safer Concierge. Safer Concierge menawarkan perkhidmatan bantuan peribadi. Perkhidmatannya boleh digunakan sepanjang masa penempahan yang dilakukan. Bukan itu sahaja, Safer Concierge juga menghantar dan meneman anda dengan selamat sehingga urusan selesai.

 

Pengguna juga boleh menggunakan perkhidmatan Safer Food. Ini merupakan perkhidmatan pemesanan dan penghantaran makanan kepada pengguna. Pengguna boleh memilih makanan yang disukai, membayar dan tunggu sehingga makanan tiba, Terdapat pelbagai jenis makanan dan minuman yang diniagakan di Safer Food.

Perkhidmatan Safer Delivery juga boleh digunakan oleh pengguna yang berniaga dari rumah. Perkhidmatan ini mempunyai dua kategori pilihan iaitu Single Delivery dan Multiple Delivery. Single Delivery perkhidmatan penghantaran barangan dari satu lokasi ke satu lokasi yang lain. Manakala Multiple Delivery pula penghantaran barangan dari satu lokasi ke banyak lokasi.

BACA JUGA :   Safer Sediakan Pelbagai Servis Dalam Satu Aplikasi
Tunggu apa lagi? Daftar sekarang sebagai pengguna Safer. Pendaftaran boleh dibuat menerusi pautan di bawah.

<<<  https://tinyurl.com/y6u9r4f5 >>>

Pengguna juga boleh memuat turun aplikasi Safer di bawah untuk membuat tempahan perkhidmatan yang ditawarkan.

Pengguna Android :
https://bit.ly/saferandroid

Pengguna iOS :
https://bit.ly/saferiphone

Untuk maklumat lebih lanjut, anda boleh berhubung dengan pihak Safer menerusi mana-mana platform berikut. Anda juga boleh mengikuti Safer menerusi laman media sosial Safer untuk mengetahui promosi atau tawaran terkini.

Customer Service: 011-2058 6389 
Live Chat Safer: https://www.safer.my/ 
Official Website: https://safer.asia/
Facebook: https://www.facebook.com/saferasia/ 
Instagram: https://www.instagram.com/safer.my/ 
Twitter: https://twitter.com/SAFERofficial 
TikTok: https://vt.tiktok.com/ZSJ2FEffN/ 
Youtube: https://bit.ly/safergroup

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here