Safer Food menawarkan pelbagai makanan menarik kepada rakyat Malaysia secara atas talian. Kepada anda yang gemar membuat pesanan makanan secara atas talian, Safer Food sesuai untuk anda. Anda juga boleh menikmati pelbagai pilihan makanan menarik di Safer Food.

Dalam tempoh pandemik ini, rakyat digalakkan untuk kekal di rumah jika tiada urusan penting. Oleh itu, Safer Food adalah pilihan yang terbaik untuk rakyat memesan dan membeli makanan secara dalam talian. Ini kerana Safer telah menjadi salah satu di antara platform penghantaran makanan dalam talian yang memberi kepuasan dan kemudahan kepada penggunanya.

Untuk membuat pemesanan makanan menerusi Safer Food, anda perlu mendaftar sebagai pengguna Safer terlebih dahulu. Pendaftaran adalah percuma. Anda boleh klik link di bawah.

<< https://tinyurl.com/y6u9r4f5 >>

Seterusnya, anda perlu muat turun aplikasi Safer yang boleh dilakukan secara percuma di Google Play Store dan App Store. Kemudian, anda sudah boleh membuat pesanan makanan kesukaan anda.

BACA JUGA :   Nikmati Pendapatan Secara Serentak Dengan Berdaftar Sebagai Safer Delivery Partner & Driver

 

Play Store🎮 :
https://bit.ly/saferandroid

App Store🍏 :
https://bit.ly/saferiphone

Di samping itu, Safer turut menawarkan kaedah pembayaran seperti Cash-On-Delivery dan perbankan Internet. Bukan sekadar itu, Safer juga mempunyai e-wallet yang boleh digunakan untuk memudahkan urusan pembayaran pengguna Safer. Namun, anda digalakkan untuk menggunakan pembayaran jenis e-wallet untuk mengurangkan kontak.

Selain menggunakan Safer Food, anda juga boleh menggunakan perkhidmatan lain seperti Safer Delivery, Safer Ride, Safer Swift dan Safer Concierge.
  • Safer Delivery – Menawarkan khidmat penghantaran barangan dari satu lokasi ke lokasi yang lain. Terdapat dua jenis pilihan penghantaran iaitu Single Delivery dan Multiple Delivery. Single Delivery adalah penghantaran terhad kepada satu lokasi sahaja manakala Multiple Delivery tiada had penghantaran ke banyak lokasi.
  • Safer Ride – Perkhidmatan e-hailing yang menghantar penumpang ke destinasi pilihan. Terdapat beberapa pilihan kategori yang ada mengikut jenis kenderaan.

  • Safer Swift – Perkhidmatan penghantaran penumpang menggunakan motosikal. Tempoh penghantaran adalah lebih singkat dan pantas.
  • Safer Concierge – Perkhidmatan pembantu peribadi. Perkhidmatan ini digunakan untuk membantu dan menjadi peneman kepada pengguna. Contohnya, pengguna menempah perkhidmatan ini untuk menghantarnya mendapatkan vaksinasi. Perkhidmatan ini menjamin keselesaan dan keselamatan penggunanya.

Anda juga boleh menjana pendapatan pasif juga sekiranya anda sudah mendaftar menjadi pengguna Safer. Anda boleh lihat video di bawah bagaimana pendapatan pasif boleh dijana.

BACA JUGA :   Peluang USER Jana Pendapatan Pasif Bersama SAFER

Jangan lepaskan peluang dan jadi individu terawal yang mendaftar bersama Safer. Jangan lupa untuk ikuti platform media sosial Safer untuk ketahui promosi dan info terkini Safer.

Official Website : https://safer.asia/
Facebook : https://www.facebook.com/saferasia/ 
Instagram : https://www.instagram.com/safer.my/ 
Twitter : https://twitter.com/SAFERofficial 
TikTok: https://vt.tiktok.com/ZSJ2FEffN/ 
Youtube : https://bit.ly/safergroup

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here