Anda berimpian untuk menyambung pengajian dalam bidang Pengurusan Perniagaan Antarabangsa di luar negara? Jangan risau. Daulah Educonsult ada untuk merealisasikan impian anda.

Sebelum anda membuat keputusan tentang pilihan bidang pengajian, anda perlu tahu minat anda. Lebih penting lagi, pilihan anda itu dapat membantu untuk meningkatkan kemahiran diri dan berkembang secara professional.

Daulah Educonsult menawarkan peluang pengajian dalam bidang Pengurusan Perniagaan Antarabangsa di Rusia dan Poland. Daulah Educonsult juga menawarkan universiti terbaik yang telah diiktiraf oleh KPT, JPA, MQA dan lain-lain agensi kerajaan Malaysia. Dengan itu, setelah pelajar menamatkan tempoh pengajian, pelajar boleh bekerja di mana-mana agensi di luar negara mahupun di dalam negara.

Berikut adalah Universiti yang ditawarkan oleh Daulah Educonsult untuk bidang Pengurusan Pengajian Antarabangsa.

Saint Petersburg University, Rusia

Saint Petersburg University merupakan universiti pertama yang ditubuhkan pada tahun 1724 di Rusia semasa zaman pemerintahan Tsar Peter the Great. Universiti ini telah menjadi gabungan pengajaran dan penyelidikan yang kuat. Universiti ini juga dilengkapi dengan pusat sumber yang lengkap dengan bahan rujukan. Para saintis mengalu-alukan pelbagai aktiviti dan penyelidikan dilakukan di universiti ini.

BACA JUGA :   Trend Terbaru Selepas Fake Braces, Fake Veneer

Vincent Pol University, Poland

Vincent Pol University ini terletak di Lublin, Poland. Ia ditubuhkan pada tahun 2000. Tujuan universiti ini adalah untuk merealisasikan impian belia dalam mencapai tahap yang berkelayakkan dalam bidang yang diminati. Universiti ini juga telah dilengkapi dengan faciliti dan kemudahan yang selesa untuk kemudahan pelajar. Pelajar juga dibenarkan untuk mengakses ke Internet dan menggunakan perpustakaan universiti pada bila-bila masa sahaja.

Di samping itu, anda juga memperolehi pengalaman belajar di luar negara bersama-sama dengan pelajar antarabangsa yang lain, mengenali budaya luar, dan dapat bergaul dengan orang dari pelbagai negara dan bangsa.

Selain itu, tempoh pengajian bidang pengurusan perniagaan antarabangsa adalah selama empat tahun sahaja. Bidang pengajian ini ditawarkan kepada:
  • Pelajar lepasan SPM sama ada aliran sastera mahupun sains, IGCSE/ O-Level dan lain-lain yang setaraf. (Lulus semua subjek dengan Gred B)
  • Pelajar lepasan STPM/ Asasi/ Matrikulasi/ Diploma/ A-Level dan lain-lain yang setaraf. (Minima CGPA 3.00 dan keatas)

Jika anda memerlukan khidmat konsultasi pendidikan, Daulah Educonsult sedia membantu anda. Khidmat konsultasi diberikan secara percuma. Anda boleh berhubung terus dengan pihak konsultan Daulah Educonsult di mana-mana platform di bawah.

BACA JUGA :   Rumah Sakit Gigi Dan Mulut Universitas Hasanuddin Diiktiraf

Website : http://daulahmedic.com/
Facebook : Daulah Educonsult
Youtube : Daulah Educonsult
Email : daulahmedic@gmail.com
Nombor pejabat : 03-92851322
Nombor khidmat pelanggan : 018-9624322
Nombor konsultan utama : 013-2090322 (Tuan Syed)

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here