Penghantaran selamat dan pantas hanya dengan Safer Delivery. Safer Delivery menyediakan servis terbaik bagi penghantaran barangan yang telah ditempah oleh pengguna Safer!

Pengguna boleh menggunakan perkhidmatan Safer Delivery sekiranya ada penghantaran yang hendak dilakukan. Pengguna yang tidak mempunyai masa boleh menggunakan khidmat Safer Delivery ini bagi memudahkan urusan harian dan segala urusan penghantaran boleh dilakukan dengan pantas.

Tunggu apa lagi? Dapatkan aplikasi Safer dan gunakan segala servis yang ditawarkan terutama sekali Safer Delivery. Safer Delivery terbahagi kepada dua kategori iaitu Single Delivery dan Multi Delivery.

Single Delivery – Penghantaran barang terhad ke satu lokasi
Multi Delivery – Penghantaran barang ke banyak lokasi

Selain itu, Safer juga menawarkan perkhidmatan Safer Ride. Antaranya ialah SaferGo, SaferGo Xtra, Safer Gold and Safer Indulge. Pengguna boleh memilih kenderaan dengan tawaran harga mampu milik di aplikasi Safer mengikut kesesuaian jumlah kuota penumpang. Berikut adalah jenis kenderaan yang digunakan:

BACA JUGA :   Penghantaran Pantas Dengan Safer Delivery.
SaferGo – Perodua Axia, Perodua Myvi, Proton Saga dan lain-lain
SaferGo Xtra – Perodua Alza, Proton Exora, Grand Livina dan lain-lain
Safer Gold – Mercedez, BMW, Volkswagen dan lain-lain
Safer Indulge – Toyoto Alphard dan Toyota Vellfire

Seterusnya, perkhidmatan penghantaran makanan dilakukan melalui Safer Food. Perkhidmatan ini dapat memudahkan urusan pengguna yang bekerja, tidak sempat untuk membeli barangan dapur, menyediakan hidangan makanan dan lain-lain.

Buat pengguna Safer juga, anda berpeluang untuk menjana pendapatan pasif. Caranya adalah dengan kongsikan referral code anda kepada sesiapa sahaja termasuk kenalan dan ahli keluarga. Anda hanya perlu memastikan mereka mendaftar menggunakan referral code yang anda kongsikan itu dan menggunakan apa juga perkhidmatan yang disediakan di aplikasi Safer.

Pendapatan pasif yang anda akan peroleh ialah sebanyak 1% pulangan daripada nilai keseluruhan dalam satu transaksi. Tetapi, semakin banyak kenalan yang mendaftar menggunakan referral code yang anda kongsi, semakin banyak pendapatan pasif yang akan anda perolehi.

BACA JUGA :   Safer Kini Di Negeri Cik Siti Wan Kembang!

Anda boleh mendaftar secara terus di aplikasi Safer atau melalui laman sesawang rasmi Safer di < https://tinyurl.com/y6u9r4f5 >

Dan aplikasi Safer boleh dimuat turun melalui gudang aplikasi di bawah:

Bagi anda yang mahu menjana pendapatan sampingan, anda boleh membuka akaun Safer dan memuat turun aplikasi Safer. Jika anda mempunyai sebarang pertanyaan atau mahu dapatkan maklumat lanjut, anda boleh menghubungi pihak Safer di mana-mana platform media sosial Safer.

Website: https://www.safer.my/
Customer Service : 011-2058 6389 
Live Chat Safer : https://www.safer.my/ 
Official Website : https://safer.asia/
Facebook : https://www.facebook.com/saferasia/ 
Instagram : https://www.instagram.com/safer.my/ 
Twitter : https://twitter.com/SAFERofficial 
Youtube: https://bit.ly/safergroup

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here