Anda merupakan pengguna Safer yang bekerja dari rumah? Tidak mempunyai masa untuk membeli bahan masakan kerana tugasan yang tidak pernah habis? Jangan risau, Safer Food ada untuk anda!

 

Safer food merupakan aplikasi yang diwujudkan oleh Safer untuk pengguna memesan dan membeli makanan kegemaran anda. Anda boleh memesan makanan kegemaran anda daripada pelbagai pilihan restoran dan kedai makanan yang terdapat di dalam aplikasi tersebut. Ini kerana Safer Food mempunyai pilihan makanan yang pelbagai untuk anda pilih bagi menjamu selera. Jangan biarkan perut anda kelaparan kerana kesibukan bekerja.

Oleh yang demikian, pastikan anda mendaftar sebagai pengguna Safer sekarang. Pendaftaran boleh dilakukan menerusi pautan yang tertera di bawah.

<< https://tinyurl.com/y6u9r4f5 >>

@safer.my

Pelbagai makanan yang terdapat di SAFER FOOD! Jom support peniaga kecil 😋 #saferfood #fyp #fyppppp #fypシ゚

♬ Dc sans – FIKARSANS_🇲🇨

Setelah melakukan pendaftaran, anda boleh log masuk ke akaun Safer menerusi aplikasi Safer. Untuk menggunakan perkhidmatan Safer Food ini, anda perlu memuat turun aplikasi Safer berikut di telefon pintar anda.

Play Store🎮 :
https://bit.ly/saferandroid

App Store🍏 :
https://bit.ly/saferiphone

Selain itu, pembayaran boleh dibuat melalui kaedah perbankan Internet, Cash-On-Delivery, kad bank dan e-wallet. Namun, lebih selamat jika pengguna menggunakan e-wallet bagi mengurangkan kontak bersama Safer Delivery Partner. Pengguna boleh meletakkan bakul dan hand sanitizer buat rakan penghantar setelah mereka meletakkan makanan dalam bakul yang disediakan.

Jangan risau! Jika baki akaun e-wallet anda tidak mencukupi, anda boleh lihat video di bawah untuk membuat tambah nilai.

Bukan itu sahaja, Safer Food juga membuka peluang kepada peniaga kecil dan tempatan untuk mula berniaga secara dalam talian. Peniaga boleh meluaskan dan mempromosikan produk makanan secara dalam talian sahaja. Peniaga juga bakal menikmati keuntungan 100% hasil daripada jualan produk makanan mereka.

Ayuh mendaftar sebagai pengguna Safer sekarang untuk memesan makanan kegemaran anda. Anda juga boleh mengikuti mana-mana platform Safer tertera untuk mengetahui lebih banyak tawaran perkhidmatan dan promosi terkini di Safer.

Customer Service: 011-2058 6389 
Live Chat Safer: https://www.safer.my/ 
Official Website: https://safer.asia/
Facebook: https://www.facebook.com/saferasia/ 
Instagram: https://www.instagram.com/safer.my/ 
Twitter: https://twitter.com/SAFERofficial 
TikTok: https://vt.tiktok.com/ZSJ2FEffN/ 
Youtube: https://bit.ly/safergroup

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here