Daulah Educonsult merupakan sebuah agensi konsultasi pendidikan bukan kerajaan yang menguruskan pelajar untuk belajar di luar negara. Pembelajaran ke luar negara adalah mengikut bidang yang telah dipilih oleh pelajar selepas sesi konsultasi dijalankan.

Universiti-universiti yang ditawarkan pula adalah universiti yang telah mendapat pengiktirafan daripada agensi tempatan dan luar negara seperti WHO, KPT, MQA, JPA, MMC dan lain-lain. Pengiktirafan ini adalah untuk memastikan pelajar tidak akan mengalami kesukaran untuk memohon pekerjaan menggunakan sijil dari mana-mana universiti tersebut.

Jika anda berminat untuk belajar di luar negara, anda boleh menjalankan sesi konsultasi secara percuma bersama konsultan Daulah Educonsult. Anda hanya perlu berhubung dengan mana-mana konsultan Daulah Educonsult dan mereka sedia membantu anda. Ini kerana Daulah Educonsult sudah mempunyai banyak pengalaman dan rata-rata pelajar berpuas hati dengan khidmat yang ditawarkan.

BACA JUGA :   Pendaftaran Kemasukan Sesi 2020 Universiti Luar Negara
Berikut adalah bidang pengajian yang telah ditawarkan kepada pelajar. Antara bidang pengajian yang pelajar boleh pilih adalah:
  • Perubatan
  • Pergigian
  • Farmasi
  • Veterinar
  • Pengajian Islam
  • Kejuruteraan Pesawat
  • Kejuruteraan Mekanikal
  • Pengurusan Perniagaan Antarabangsa

Pilihan negara pula terdiri daripada negara Rusia, Indonesia, Poland, Bangladesh, Mesir. Universiti-universiti yang telah ditawarkan pihak Daulah Educonsult menawarkan peluang pengajian yang berbeza. Oleh yang demikian, pelajar perlu mendapatkan maklumat yang penuh melalui konsultan Daulah Educonsult.

@daulahedu

Jom Ketahui Universiti yang Terdapat Di RUSIA. #fyp #educationtiktok #edutok #yourfyp #travel #study #studyabroad #tips #malaysiaeducation #covid19

♬ original sound – DaulahEdu – DaulahEdu

@daulahedu

Ketahui universiti yang ditawarkan di Indonesia oleh Daulah Educonsult. #fyp #educationtiktok #studyabroad #edutok #indonesia #study #travel #viral

♬ original sound – DaulahEdu – DaulahEdu

Peluang sambung belajar ini dibuka kepada semua pelajar lepasan SPM, IGCSE, O-Level, IB, Matrikulasi, Diploma, STPM, STAM, Asasi dan lain-lain setaraf. Syarat kelayakan permohonan adalah berbeza mengikut kos pengajian dan universiti.

Anda yang berminat untuk kemasukan ke universiti di luar ngara boleh melakukan pendaftaran bersama Daulah Educonsult. Anda boleh mendaftar dengan booking tempat untuk mengelakkankuota penuh.

Untuk mendapatkan maklumat lanjut, hubungi konsultan Daulah Educonsult seperti yang dinyatakan di bawah.

Website : http://daulahmedic.com/
Facebook : Daulah Educonsult
Youtube : Daulah Educonsult
Email : daulahmedic@gmail.com  
Nombor pejabat : 03-92851322
Nombor khidmat pelanggan : 018-9624322
Nombor konsultan utama : 013-2090322 (Tuan Syed)

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here