Ijazah Sarjana Muda merupakan peringkat ketiga dalam sistem pendidikan. Peringkat ini adalah peringkat professional selepas mendapatkan kelulusan sekurang-kurangnya mempunyai Diploma, Matrikulasi, STPM dan setaraf. Ijazah Sarjana Muda memerlukan tempoh pengajian yang panjang bergantung kepada bidang pengajian yang diambil.

Daulah Educonsult merupakan sebuah agensi konsultasi pendidikan yang menawarkan khidmat kepada pelajar yang ingin menyambung pengajian ke peringkat yang lebih tinggi di luar negara.

Jika anda merupakan seorang pelajar lepasan SPM, IGCSE, O-Level @ Diploma, Asasi, Matrikulasi, STPM dan setaraf, anda boleh mendapatkan khidmat konsultasi pendidikan daripada pihak Daulah Educonsult. Pihak Daulah Educonsult sedia memberikan bantuan dan bimbingan kepada anda.

Bukan sekadar menghulurkan bimbingan kepada anda, Daulah Educonsult turut menawarkan peluang untuk menyambung pengajian di luar negara. Daulah Educonsult akan menguruskan kemasukan anda ke universiti luar negara yang ditawarkan selepas semakan kelayakan dibuat.

BACA JUGA :   Sambung Pengajian Bidang Perubatan Di Kursk State Medical University.

Daulah Educonsult juga menawarkan beberapa buah universiti terbaik di beberapa buah negara iaitu Rusia, Indonesia, Poland, Bangladesh dan Mesir. Pilihan negara dan universiti ini dipilih berdasarkan minat pelajar setelah mendapatkan konsultasi pendidikan. Untuk mengetahui lebih lanjut universiti yang ditawarkan, anda boleh  layari laman web rasmi Daulah Educonsult di https://daulahmedic.com/.

Berikut adalah bidang yang ditawarkan kepada pelajar yang mendaftar menerusi Daulah Educonsult. Peringkat bidang pengajian yang ditawarkan adalah di peringkat Ijazah Sarjana Muda.

Perubatan
Pergigian
Farmasi
Veterinar
Syariah
Usuluddin
Bahasa Arab
Kejuruteraan Pesawat
Kejuruteraan Mekanikal
Perniagaan Antarabangsa

 

Jika anda mahu melanjutkan pengajian ke luar negara di peringkat Ijazah Sarjana Muda, anda boleh melakukan pendaftaran bersama Daulah Educonsult. Pendaftaran kemasukan adalah bagi tahun 2021/2022 dan kuota kemasukan ke universiti adalah terhad.

BACA JUGA :   Negara Bangladesh Antara Pilihan Negara Kos Rendah Yang Ditawarkan Oleh Daulah Educonsult
Anda perlu bertindak segera sebelum kuota kemasukan penuh. Pihak Daulah Educonsult boleh dihubungi melalui talian khidmat pelanggan yang tertera.

Website : http://daulahmedic.com/
Facebook : Daulah Educonsult
Youtube : Daulah Educonsult
Email : daulahmedic@gmail.com  
Nombor pejabat : 03-92851322
Nombor khidmat pelanggan : 018-9624322
Nombor konsultan utama : 013-2090322 (Tuan Syed)

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here