Adakah anda sudah berdaftar sebagai pengguna Safer? Jika belum, anda perlu mendaftar terlebih dahulu untuk membuka akaun Safer anda. Sekiranya anda sudah membuka akaun Safer, anda berpeluang untuk menjana pendapatan pasif secara mudah dan berterusan.

Pendapatan pasif adalah pendapatan yang anda akan peroleh secara atas talian tanpa sedar dan tanpa had. Pendapatan pasif yang diterima ini akan terus masuk ke dalam akaun e-wallet Safer anda.

Pendapatan pasif ini juga boleh dijadikan sebagai kerjaya sampingan. Anda juga tidak perlu bekerja dengan aktif ataupun lebih masa, hanya perlu menempah dan menggunakan perkhidmatan yang terdapat di dalam aplikasi Safer.

Sekiranya anda mahu dan berminat untuk mendapatkan pendapatan pasif secara berterusan dan tanpa had ini, anda boleh lakukannya menerusi aplikasi Safer. Cara untuk menjana pendapatan pasif adalah mudah sahaja.

Anda hanya perlu berkongsi referral code anda yang tertera semasa anda melakukan pendaftaran. Perkongsian referral code tersebut boleh dilakukan menerusi aplikasi atas talian seperti WhatsApp, Telegram, Messanger, dan lain-lain platform media sosial pilihan pengguna.

Apabila ramai yang menggunakan referral code anda untuk mendaftar dan menggunakan perkhidmatan yang ada di Safer, maka pendapatan pasif yang anda terima semakin bertambah. Pendapatan pasif yang boleh dijana adalah sebanyak 1% daripada setiap penggunaan perkhidmatan di Safer.

BACA JUGA :   Buka Akaun Simpanan Dan Jana Pendapatan Sampingan Dengannya!

Berikut adalah perkhidmatan yang terdapat di dalam aplikasi Safer.

Safer Ride – Perkhidmatan penghantaran penumpang ke lokasi pilihan dengan menggunakan kereta. Pilihan kenderaan yang digunakan bergantung kepada jumlah penumpang dan lokasi yang hendak dituju. Ini untuk memastikan keselesaan kepada pengguna Safer.
@safer.my

Jenis kenderaan yang terdapat di SAFER RIDE! #saferride #girlsinthemirrorchallenge #safer #saferfood #challenge #fyp #fypシ

♬ Girl in the Mirror 10042020 – 💃RAi.Za27® 💜 *K💪🏻*

Safer Food – Perkhidmatan untuk memesan dan membeli makanan secara atas talian. Pengguna boleh membuat pemesanan makanan yang disukai dan hanya perlu tunggu untuk rakan penghantar Safer tiba di depan rumah dengan membawa makanan anda.
@safer.my

Jom order makanan di SAFER FOOD! Belum menjadi pengguna SAFER? Jom daftar sekarang. Pelbagai makanan menarik menanti anda! Klik link di bio #saferfood

♬ original sound – Safer.my – Safer.my

Safer Delivery – Perkhidmatan penghantaran barangan. Kebiasaanya peniaga yang berniaga dari rumah memerlukan perkhidmatan ini untuk menghantar pesanan barang yang ditempah oleh pelanggan mereka. Perkhidmatan ini terbahagi kepada dua kategori iaitu:
  •  Single Delivery ialah penghantaran terhad kepada satu lokasi sahaja.
  • Multi Delivery pula ialah penghantaran yang  tidak terhad kepada satu lokasi dan boleh dihantar ke banyak lokasi.
@safer.my

#KitaJagaKita #SaferDelivery #Saferkanada

♬ original sound – Safer.my – Safer.my

Safer Swift – Perkhidmatan menghantar penumpang dengan cepat dan pantas dengan menggunakan motosikal.
Safer Concierge – Perkhidmatan pembantu dan peneman peribadi. Mereka bersedia untuk memberikan bantuan dan meneman anda menyelesaikan urusan kerja sehingga tempoh tempahan tamat.
Pendaftaran sebagai pengguna Safer adalah percuma sahaja. Anda yang masih belum mendaftar bersama Safer boleh klik pada pautan di bawah ini.

<< https://tinyurl.com/y6u9r4f5 >>

Untuk memudahkan urusan menempah perkhidmatan di Safer, anda perlu memuat turun aplikasi di bawah menerusi telefon pintar anda:

Play Store🎮 :
https://bit.ly/saferandroid

App Store🍏 :
https://bit.ly/saferiphone

Jika ada sebarang pertanyaan, anda boleh menghubungi talian khidmat pelanggan Safer seperti tertera dan jangan terlepas untuk ikuti Safer di setiap platform media sosial.

Customer Service: 011-2058 6389 
Live Chat Safer: https://www.safer.my/ 
Official Website: https://safer.asia/
Facebook: https://www.facebook.com/saferasia/ 
Instagram: https://www.instagram.com/safer.my/ 
Twitter: https://twitter.com/SAFERofficial 
TikTok: https://vt.tiktok.com/ZSJ2FEffN/ 
Youtube: https://bit.ly/safergroup

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here