Pelaksanaan Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) yang masih berlangsung sehingga kini sedikit sebanyak memerlukan rakyat untuk kekal berada di rumah dan hanya keluar apabila perlu sahaja.

Berkenaan itu, Safer telah menyediakan pelbagai perkhidmatan penghantaran kepada anda di luar sana untuk memudahkan urusan harian. Perkhidmatan yang disediakan adalah, Safer Food, Safer Delivery, Safer Ride, Safer Swift dan Safer Concierge.

Pertama, Safer Food menawarkan khidmat pesan makanan secara dalam talian kepada penggunanya. Terdapat pelbagai pilihan makanan yang ada di Safer Food. Hal ini kerana, Safer turut menjadikan peniaga-peniaga kecil untuk menjadi vendor makanan di Safer Food.

Penghantaran makanan akan dibawa daripada kedai atau tempat peniaga kepada anda mengikut lokasi yang telah ditetapkan. Untuk memudahkan urusan atau untuk mengelakkan kontak sesama rakan penghantar dan pengguna Safer, beberapa langkah pencegahan boleh diambil contohnya, menyediakan tempat letak makanan di hadapan pintu, menggunakan e-wallet untuk pembayaran, menggunakan cecair pembasmi kuman dan lain-lain lagi.

 

Kedua, terdapat perkhidmatan Safer Delivery yang boleh ditempah untuk menghantar apa-apa barangan. Safer menyediakan pilihan jenis kenderaan mengikut kapasiti barangan. Penghantaran bersama Safer Delivery adalah lebih selamat dan pantas. Jika anda berada di dalam situasi yang memerlukan khidmat penghantaran barangan, anda boleh menempah perkhidmatan ini.

Safer Delivery terdiri daripada dua jenis kategori seperti Single Delivery dan Multi Delivery. Single Delivery merupakan penghantaran barangan ke satu lokasi sahaja, manakala Multiple Delivery menghantar barangan ke pelbagai lokasi. Ianya sesuai digunakan untuk penghantaran perseorangan dan peniaga kecil di luar sana.

 

BACA JUGA :   Penghantaran Barangan Kini Lebih Pantas Dan Selamat Melalui Perkhidmatan Safer Delivery!

Ketiga, Safer Ride yang menawarkan perkhidmatan penghantaran penumpang ke lokasi yang telah dipilih menerusi aplikasi Safer. Perkhidmatan ini menghadkan kepada satu orang penumpang sahaja. Ini bagi mengurangkan kadar risiko kebolehjangkitan wabak antara satu sama lain. Penumpang juga diingatkan untuk sentiasa memakai pelitup muka dan sanitasi tangan setiap kali menggnakan perkhidmatan Safer Ride.

Safer Ride menyediakan pelbagai jenis kenderaan bergantung kepada keselesaan penumpang. Penumpang boleh memilih pelbagai jenis kenderaan ini mengikut kesesuaian dan keselesaan. Jenis kenderaan yang ditawarkan adalah SaferGo, SaferGo Xtra, Safer Gold dan Safer Indulge.

 

 

 

Keempat, Safer menawarkan perkhidmatan Safer Swift. Perkhidmatan ini menghantar penumpang dengan mengginakan motosikal. Perkhidmatan ini juga merupakan perkhidmatan yang menghantar penumpang dengan pantas dan selamat.

Terakhir, Safer Concierge yang menawarkan perkhidmatan pemandu, pembantu dan peneman peribadi. Perkhidmatan ini dijalankan dalam tempoh tempahan sahaja. Safer Concierge membantu anda sehingga segala urusan selesai. Perkhidmatannya juga dijamin selamat dan memberi kemudahan kepada anda.

Sekiranya anda mahu menggunakan perkhidmatan penghantaran seperti yang dinyatakan tersebut, anda boleh mendaftar melalui pautan di bawah ini.

BACA JUGA :   Safer Food Memenuhi Kepuasan Selera Pengguna Safer

>> https://tinyurl.com/y6u9r4f5 <<

Anda juga perlu memuat turun aplikasi di bawah untuk memudahkan urusan menempah perkhidmatan yang ditawarkan di Safer.

Play Store🎮 :
https://bit.ly/saferandroid

App Store🍏 :
https://bit.ly/saferiphone

Di samping itu, Safer juga menawarkan peluang kepada anda untuk menjana pendapatan tambahan secara pasif. Pendapatan ini boleh dijana dengan cara berkongsikan referral code anda kepada sesiapa sahaja yang masih belum mempunyai akaun Safer. Dengan perkongsian ini, anda telah mengaktifkan akaun pendapatan pasif dan ia akan dijana secara berterusan.

Pendapatan pasif ini akan diperoleh apabila pengguna referral tersebut mendaftar dan menggunakan mana-mana perkhidmatan di Safer. Dengan itu, anda akan menerima 1% daripada nilai resit yang telah dibayar oleh pengguna referral tersebut dan jumlah yang dijana itu akan terus masuk ke dalam e-wallet Safer anda.
Untuk mengetahui segala penawaran perkhidmatan dan promosi terkini yang sedang berjalan di Safer, anda boleh mengikuti mana-mana platform media sosial Safer yang dinyatakan di bawah. Anda juga boleh terus berhubung dengan Safer di talian khidmat pelanggan berikut jika ada sebarang pertanyaan dan kekeliruan.

Customer Service: 011-2058 6389 
Live Chat Safer: https://www.safer.my/ 
Official Website: https://safer.asia/
Facebook: https://www.facebook.com/saferasia/ 
Instagram: https://www.instagram.com/safer.my/ 
Twitter: https://twitter.com/SAFERofficial 
TikTok: https://vt.tiktok.com/ZSJ2FEffN/ 
Youtube: https://bit.ly/safergroup

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here