Adakah anda tahu bahawa Safer menawarkan cara mudah untuk jana pendapatan tanpa perlu bekerja? Anda juga tidak perlu mengeluarkan sebarang modal malah tiada sebarang bayaran yang dikenakan.

Pasti anda tertanya-tanya pendapatan apa yang mudah dijana itu? Ia adalah pendapatan pasif yang merupakan satu alternatif daripada pihak Safer kepada pengguna untuk jana pendapatan berterusan secara atas talian.

Namun begitu, anda perlu mendaftar sebagai pengguna Safer terlebih dahulu. Setelah itu, barulah anda boleh mengaktifkan akaun pendapatan pasif anda. Caranya mudah sahaja. Anda boleh lakukannya secara atas talian menerusi aplikasi Safer.

Referral code yang tertera semasa anda mendaftar di Safer boleh dikongsi kepada orang ramai termasuklah keluaraga dan kenalan anda. “Invite Your Friend” boleh ditekan dan dikongsi melalui aplikasi atas talian seperti WhatsApp, Telegram, Messanger, dan lain-lain platform media sosial pilihan anda.

Apabila ramai yang menggunakan referral code anda untuk mendaftar dan menggunakan perkhidmatan yang ada di Safer, maka pendapatan pasif yang anda terima semakin bertambah. Pendapatan pasif yang boleh dijana adalah sebanyak 1% daripada setiap penggunaan perkhidmatan di Safer.

BACA JUGA :   Pendaftaran Sebagai Rakan Penghantar Adalah Percuma.

Pendaftaran sebagai pengguna Safer adalah percuma sahaja. Anda yang masih belum mendaftar bersama Safer boleh klik pada pautan ini.

>> https://tinyurl.com/y6u9r4f5 <<

Untuk memudahkan urusan menempah perkhidmatan di Safer, anda perlu muat turun aplikasi di bawah menerusi telefon pintar anda:

Play Store🎮 :
https://bit.ly/saferandroid

App Store🍏 :
https://bit.ly/saferiphone

Di samping itu, Safer mempunyai beberapa perkhidmatan penghantaran yang ditawarkan kepada pengguna. Perkhidmatan tersebut ialah Safer Ride, Safer Food, Safer Delivery, Safer Swift dan Safer Concierge.

  • Safer Ride – Perkhidmatan penghantaran penumpang ke lokasi pilihan dengan menggunakan kereta. Pilihan kenderaan yang digunakan bergantung kepada jumlah penumpang dan lokasi yang hendak dituju. Ini untuk memastikan keselesaan kepada pengguna Safer.

  • Safer Food – Perkhidmatan untuk memesan dan mebeli makanan secara atas talian. Pengguna boleh membuat pemesanan makanan yang disukai dan hanya perlu tunggu untuk rakan penghantar Safer tiba di depan rumah dengan membawa makanan anda.
  • Safer Delivery – Perkhidmatan penghantaran barangan. Kebiasaanya peniaga yang berniaga dari rumah memerlukan perkhidmatan ini untuk menghantar pesanan barang yang ditempah oleh pelanggan mereka. Safer Delivery terbahagi kepada dua iaitu Single Delivery dan Multi Delivery.
    Single Delivery adalah penghantaran barangan ke satu lokasi sahaja.
    Multi Delivery adalah penghantaran barangan ke banyak lokasi.

  • Safer Swift – Perkhidmatan menghantar penumpang dengan cepat dan pantas dengan menggunakan motosikal.
  • Safer Concierge – Perkhidmatan pembantu dan peneman peribadi. Mereka bersedia untuk memberikan bantuan dan meneman anda menyelesaikan urusan kerja sehingga tempoh tempahan tamat.

Jangan lepaskan peluang menjana pendapatan pasif secra berterusan hanya di Safer. Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh klik mana-mana pautan di bawah. Pihak Safer sedia membantu anda.

BACA JUGA :   Gunakan Promo SAFERSYOK3 Di Safer Delivery

Customer Service: 011-2058 6389 
Live Chat Safer: https://www.safer.my/ 
Official Website: https://safer.asia/
Facebook: https://www.facebook.com/saferasia/ 
Instagram: https://www.instagram.com/safer.my/ 
Twitter: https://twitter.com/SAFERofficial 
TikTok: https://vt.tiktok.com/ZSJ2FEffN/ 
Youtube: https://bit.ly/safergroup

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here