Anda merupakan antara suri rumah yang berminat untuk berniaga makanan dan minuman? Tidak mempunyai kedai untuk berniaga dan tidak tahu di mana untuk berniaga? Kini, anda tidak perlu risau lagi kerana Safer Food Merchant kan ada!

Safer Food Merchant merupakan platform yang membantu peniaga-peniaga kecil, home-kitchen, food-truck, warung dan restoran untuk mempromosi dan meluaskan perniagaan makanan dan minuman secara atas talian.

Kini, Safer Food Merchant menyeru kepada suri rumah yang berhasrat untuk memulakan perniagaan makanan dan minuman untuk sertai Safer Food sebagai vendor. Ini kerana terdapat sebahagian suri rumah yang berniaga di rumah tetapi masih mencari platform atas talian untuk memasarkan perniagaan mereka.

Safer juga menggalakkan suri rumah untuk menjana pendapatan dengan menyertai vendor di Safer Food Merchant. Ini kerana suri rumah boleh mengaut keuntungan sepenuhnya tanpa dikenakan sebarang bayaran dan caj penolakan. Maka, kepada suri rumah di luar sana, rebutlah peluang ini untuk jana pendapatan bersama Safer.

BACA JUGA :   Cara Aktifkan Perniagaan Makanan Anda Di Aplikasi Safer Food
Dalam pada itu, suri rumah yang berminat dan ingin mendaftar sebagai vendor di Safer Food Merchant boleh melakukan pendaftaran secara percuma sahaja menerusi pautan di bawah.

>> https://www.safer.my/sign-up-restaurant <<

Setelah itu, anda boleh memuat turun aplikasi Safer Food Merchant seperti di bawah untuk mempromosikan perniagaan secara atas talian.

Semasa melakukan pendaftaran, pastikan maklumat perniagaan anda menepati syarat-syarat yang telah ditetapkan untuk menjalankan perniagaan secara atas talian.

Peniaga perlu melampirkan empat dokumen penting seperti:
  • Lesen perniagaan
  • Kad pengenalan
  • Sijil Halal
  • Sijil SSM
Anda juga perlu melampirkan beberapa butiran dan dokumen penting berkenaan perniagaan seperti:
  • Lokasi premis perniagaan
  • Waktu operasi perniagaan
  • Menu makanan beserta gambar
  • Harga makanan
  • Akaun bank

Anda hanya perlu memuat naik kesemua maklumat dan dokumen yang diperlukan bagi mempercepatkan proses pengaktifan akaun peniaga. Jika terdapat maklumat yang tidak lengkap, ianya akan melambatkan proses pengaktifan akaun. Pengaktifan akaun akan dilakukan dalam tempoh 24 jam sahaja. Setelah itu anda boleh mula meniaga dan menerima pemesanan makanan secara atas talian menerusi aplikasi Safer Food Merchant.

BACA JUGA :   Jana Pendapatan Hanya Dari Dapur Sendiri - Home Kitchen

Bukan itu sahaja, pihak Safer juga menyediakan kelas kepada para vendor yang masih keliru untuk melakukan pendaftaran. Sekiranya anda berminat untuk mengikuti kelas bersama Safer, anda perlu menempah slot terlebih dahulu. Berikut adalah link untuk menempah slot.

>> https://bit.ly/KelasBersamaSaferFood <<

@safer.my

Suri rumah pun boleh buat income dari rumah!! #fyp #foodmerchant #online #vendor #safer

♬ original sound – Safer.my – Safer.my

Pastikan anda mendaftar bersama Safer Food Merchant dan menjalankan perniagaan makanan dan minuman secara atas talian dengan mudah. Inginkan maklumat lanjut, sila layari laman web dan media sosial Safer.

Live Chat Safer: https://www.safer.my/ 
Official Website: https://safer.asia/
Facebook: https://www.facebook.com/saferasia/ 
Instagram: https://www.instagram.com/safer.my/ 
Twitter: https://twitter.com/SAFERofficial 
TikTok: https://vt.tiktok.com/ZSJ2FEffN/ 
Youtube: https://bit.ly/safergroup

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here