Kini adalah musim pelajar sedang mencari universiti yang sesuai untuk mereka sambung pengajian di peringkat seterusnya. Kebanyakan pelajar daripada lepasan SPM, Matrikulasi sudah tamat pengajian mereka untuk tahun ini. Ada yang menunggu untuk keputusan UPU, dan ada juga pelajar yang tidak kisah  universiti apa-apa pun asalkan mereka dapat menyambung pengajian dalam bidang yang diminati.

Oleh itu, admin nak kongsikan Daulah Educonsult iaitu konsultan pendidikan atau agensi pendidikan menawarkan  universiti yang masih buka permohonan untuk sesi 2022 ini.

Antara universiti yang masih buka permohonan adalah :-

Rusia

BACA JUGA :   Belajar Ilmu Veterinar Di Universiti Terkemuka Di Indonesia

 

Indonesia

 

Poland 

Pelajar yang layak melakukan permohonan pendaftaran adalah pelajar dari lepasan SPM/IGCSE/Asasi/Matriks/STPM/Diploma @ setaraf . Namun, jika anda pelajar yang hanya mempunyai keputusan Trial SPM digalakkan juga untuk melakukan permohonan. Boleh hubungi konsultan Daulah Educonsult untuk maklumat lanjut.

BACA JUGA :   Institut Pertanian Bogor Universiti Kelas Dunia

Semua kemasukan universiti diatas adalah pada bulan September 2022. Jadi masih sempat untuk adik-adik membuat persediaan jika berminat untuk menyambung pengajian di luar negara.

Untuk makluman, kemasukan universiti-universiti tersebut adalah terhad. Admin cadangkan agar pelajar menggunakan perkhidmatan daripada Daulah Educonsult untuk pendaftaran yang lancar dan teratur. Mereka adalah konsultan pendidikan yang berpengalaman dalam mengurus dan membantu pelajar yang ingin melanjutkan pengajian ke universiti diiktiraf luar negara.

Sesi konsultasi adalah Percuma, Pihak Daulah Educonsult boleh dihubungi menerusi

Pejabat: 03-92851322

Nombor khidmat pelanggan: 0189624322  https://bit.ly/konsultandaulah-tf

Nombor konsultan utama: 013-2090322

Nombor konsultan: 01114307825 (Cik Farhana) https://bit.ly/konsultanfarhana

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here