Belajar perubatan luar negara dengan yuran bermula RM46k?

0
363

Cuba anda semua baca headline kalini. Betul ke? Ya betul siapa kata yuran pengajian di luar negara banyak bermula RM100k? Haaa banyak je universiti luar negara yang lagi berpatutan dari ipta/ipts dalam negara tau.

Admin nak kongsikan sebuah universiti yang anda patut memohon jika berminat dalam bidang perubatan. Katanya universiti ini antara yang top dan banyak feedback baik-baik juga daripada pelajar-pelajar Malaysia.

Universiti yang admin nak ceritakan ini adalah Kursk State Medical University di Rusia. Kenapa di Kursk State Medical University atau KSMU?

Admin pernah jelaskan dalam salah satu artikel. Boleh  baca disini https://deenamik.com/blog/2022/08/kenapa-anda-wajib-pilih-kursk-state-medical-univesity-sebagai-pilihan-utama-sambung-belajar/

Bukan itu sahaja, daripada lepasan SPM anda juga boleh memohon tau! KSMU menawarkan dua jenis program iaitu Pra Perubatan dan juga Ijazah Sarjana Muda Perubatan.

BACA JUGA :   Daulah Educonsult Platform Terbaik Untuk Sambung Pengajian Di Luar Negara

Bagi pelajar lepasan SPM atau IGCSE atau setaraf O-level, anda boleh membuat permohonan dalam Pra Perubatan. Pra Perubatan ini adalah setaraf dengan asasi/matrikulasi/diploma/stpm tetapi dikhususkan dalam bidang perubatan. Manakala bagi pelajar lepasan Asasi/Diploma/Matrikulasi/Stpm/setaraf A-level boleh terus memohon Perubatan atau dalam Medical Degree.

Admin nak cerita lebih-lebih pun tak  boleh sebab bukan bidang admin. Apa kata anda semua dapatkan khidmat konsultasi secara percuma terus bersama konsultan Daulah Educonsult?

Anda boleh terus hubungi konsultan Daulah Educonsult melalui talian dibawah untuk maklumat lebih lanjut

Nombor pejabat: 03-92851322

Nombor khidmat pelanggan: 018-9624322  https://bit.ly/konsultandaulah-tf

Nombor khidmat pelanggan: 011-70187322 https://jom.chat/csdaulahmedic

Nombor konsultan utama: 013-2090322

Nombor konsultan: 01114307825 (Cik Farhana) https://bit.ly/konsultanfarhana

BACA JUGA :   Lanjutkan Pengajian Di Mesir Menerusi Program Madrasah Daulah.

 

 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here