Jangan lepaskan peluang mendalami kefahaman Islam di Universiti Islam Negeri Sultan Syariff Kassim (UIN) Suska Riau. Bidang Pengajian Islam kami menawarkan pendekatan holistik dan kontekstual supaya anda boleh membangunkan pemahaman yang lebih mendalam tentang Islam dan relevan dengan kehidupan seharian.

Pada bidang ini anda akan diajar oleh pakar dalam bidang mereka yang mempunyai pengalaman luas dalam pengajaran dan penyelidikan dalam bidang Pengajian Islam. Mereka akan membimbing anda melalui konsep Islam yang kompleks dan memberi anda pemahaman yang lebih mendalam tentang agama yang mulia ini.

Kami menawarkan pelbagai program pengajian Islam daripada pengajian al-Quran dan Hadis, sejarah Islam hinggalah kepada falsafah dan etika Islam. Anda memilih bidang  yang sesuai dengan minat dan matlamat anda, dan kami akan membantu anda mencapainya.

BACA JUGA :   Kemasukkan Belajar Sesi Oktober & November Di Kursk State Medical University.

Bukan itu sahaja, UIN Suska Riau juga mempunyai kemudahan yang lengkap dan selesa, seperti perpustakaan dengan sumber pengajaran yang berguna, makmal komputer moden, dan dewan kuliah yang selesa dilengkapi dengan teknologi terkini.

Jangan tunggu lagi! Sertai bidang pengajian Islam yang kami tawarkan dan mendalami ilmu Islam anda. Dapatkan pengalaman pembelajaran yang bukan sahaja bermanfaat dalam bidang akademik, tetapi juga boleh diaplikasikan dalam kehidupan seharian anda. Daftar sekarang dan dapatkan konsultansi secara percuma bersama konsultan Daulah Educonsult kami!J

Jika anda inginkan maklumat lanjut, anda boleh hubungi nombor konsultan di bawah:

Pejabat: 03-92851322

Customer Service: https://bit.ly/Konsultan-F

Konsultan utama: 013-2090322 (Tuan Syed)

Konsultan Daulah: https://bit.ly/Konsultan-fatihah 017-6521061 (Cik Fatihah)

BACA JUGA :   Rebut Peluang Sambung Belajar Di Universiti Diiktiraf Di Luar Negara

 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here