HARIMAU MALAYA TIDAK BALIK TANGAN KOSONG DI PIALA ASIA

0
343

Perlawanan semalam membuatkan pasukan Korea Selatan terkejut dengan pasukan Malaysia bangkit selepas separuh masa kedua. Admin dekat rumah tak senang duduk tau perlawanan Malaysia vs Korea Selatan, ini membuatkan pasukan malaysia bukan pasukan belasahan di Piala Asia.

 

Pemain Korea Selatan, Son Heung-min pun terkejut dengan perlawanan Malaysia vs Korea Selatan dan berkata ” Kami kecewa dengan bagaimana kami mengakhiri perlawanan ini tetapi apa yang paling penting kami layak ke pusingan 16 pasukan terbaik dan kami teruskan kemaraan kerana perlawanan penting berlangsung tidak lama lagi, jadi kami perlu bersedia untuk perlawanan besar itu,”

Dalam perlawanan ini, Malaysia dan Korea Selatan memberi penuh semangat kerana pasukan Korea Selatan perlu seri atau menang jika ke pusingan 16 terbaik dan pasukan Malaysia perlu seri dan menang untuk kali terakhir beraksi di Piala Asia kali ini.

BACA JUGA :   The Future of Transportation: Exploring Electric and Hydrogen-Powered Vehicles

Kita perlu berbangga dengan pasukan Malaysia kerana berjaya dan beraksi dengan baik pada perlawanan di Piala Asia edisi ini. Pada perlawanan sebelum ini, kita tahu pasukan Malaysia tewas dengan pasukan Jordan 4-0 dan pasukan Bahrain 1-0 tetapi pada perlawanan Malaysia bertemu Korea Selatan kita bangkit dari kekalahan sebelum ini dengan keputusan 3-3. Ini diantara perlawanan terbaik di Piala Asia edisi kalini.

 

pelajar dah boleh book seat di universiti bermula dari sekarang
Kuota adalah Terhad! siapa cepat dia dapat
Tunggu apa lagi? jom book seat dan dapatkan konsultasi Bersama konsultan Daulah educonsult sekarang! 𝐊𝐎𝐍𝐒𝐔𝐋𝐓𝐀𝐒𝐈 𝐏𝐄𝐑𝐂𝐔𝐌𝐀!

berminat nak tahu lebih detail? hubungi nombor yang tertera dibawah:

BACA JUGA :   Gelagat Pelajar Sepanjang Sesi Persekolahan Bermula Dalam PKP.

Instagram : daulah_educonsult

Facebook : Daulah Educonsult

Tik tok : daulahedu

Customer Service : bit.ly/konsultandaulah-e 

Konsultan Daulah 1 : https://bit.ly/Konsultan-IK\

Konsultan Daulah 2 : https://bit.ly/KonsultanCikzuraini

 

 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here