Daftar Kemasukan ke UIN SUSKA Riau, Indonesia

0
76

Khas untuk adik-adik lepasan SPM atau STAM yang berminat untuk melanjutkan pengajian dalam bidang Pengajian Islam, ini adalah peluang untuk anda.

Permohonan pendaftaran untuk ke Indonesia di UIN SUSKA atau nama panjangnya Universiti Islam Negeri Sultan Syarif Kasim Riau dah buka permohonan untuk sesi tahun hadapan.

Mengapa pilih UIN SUSKA RIAU sebagai destinasi anda untuk sambung pengajian seterusnya?

  1. Program Komprehensif

Pelbagai program sarjana muda dan pasca siswazah yang ditawarkan di UIN Suska. Antaranya adalah Pengajian Islam, Sains, Kemanusiaan atau Teknologi.

2. Fakulti Berwibawa

Belajar daripada yang terbaik. Profesor yang mengajar adalah pakar dalam bidang mereka, membawa kekayaan pengetahuan dan pengalaman dunia sebenar ke dalam bilik kuliah. Mereka komited untuk mendidik generasi pemimpin dan inovator seterusnya.

BACA JUGA :   Kelebihan Sambung Belajar di Universiti Hasanuddin

3. Kemudahan Moden

Kampus UIN SUSKA mempunyai kemudahan moden, termasuk perpustakaan yang komprehensif dan lain-lain.

4. Pembangunan Holistik

Di UIN SUSKA, mereka menawarkan pelbagai aktiviti kokurikulum, program kepimpinan dan peluang perkembangan rohani untuk memastikan anda lahir sebagai individu yang serba boleh.

Apa tunggu lagi? Jangan lepaskan peluang untuk merasai pengalaman belajar di luar negara bersama Daulah Educonsult. Selain lepasan spm dan stam, lepasan diploma, asasi dan lain-lain juga boleh memohon untuk program ijazah sarjana muda.

Kemasukan tahun 2025 kini dibuka! Jom dapatkan konsultasi secara percuma bersama konsultan Daulah. Kami akan bantu dari A sehingga Z.

HUBUNGI KONSULTAN DAULAH EDUCONSULT UNTUK MAKLUMAT LEBIH LANJUT MENGENAI KEMASUKAN BIDANG PENGAJIAN ISLAM DI UIN SUSKA

Konsultan Daulah: https://bit.ly/KonsultanDaulahEduconsult-1 (0189624322)
Konsultan Farhana: https://bit.ly/studyabroadindonesia (01114307825)

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here