Volgograd State Medical University diiktiraf Global?! jom register sekarang!

0
119

Siapa dekat sini berminat nak jadi doktor? tapi buntu lepas spm ni nak sambung belajar dalam negara atau oversea betul tak? Risau keputusan tak tepat dan sebagainya.

Takpayah bimbang dah lepas ni sebab kami di DAULAH EDUCONSULT sedia membantu anda dari A hingga Z, segala pertanyaan yang ada difikiran anda semua akan terjawab dengan konsultasi bersama kami dengan PERCUMA! 

Daulah Educonsult dah beroperasi lebih dari 10 tahun dalam menguruskan & membantu pelajar yang berminat untuk sambung belajar ke luar negara!

Parents lepasni takpayah pening nak masukkan anak sambung dekat mana , sebab Volgograd State Medical university, Rusia pilihan utama anak anda! Nak tahu kelebihan di VSMU, rusia?

KELEBIHAN SAMBUNG MEDICAL DI VSMU, RUSIA! 

  1. Universiti yang telah diiktiraf penuh oleh MQA, MMC, JPA dan Global
  2. 100% confirmation seat untuk pelajar
  3. 100% bahasa inggeris dalam sesi pembelajaran
  4. fasiliti lengkap dan selesa untuk pelajar
  5. keselamatan ketat dan terjaga
  6. Ramai persatuan pelajar malaysia di vsmu, rusia
  7. boleh register dari trial spm!
  8. Sistem akademik yang teratur dan terbaik!
  9. dan lain-lain

Bestkan? Study medic dekat oversea ni , dapat merasai pengalaman belajar di negara 4 musim . Jom saya tunjukkan gambar-gambar universiti untuk anda semua!

VOLGOGRAD STATE MEDICAL UNIVERSITY, RUSIA

Волгоградский государственный медицинский университет (Volgograd State Medical University) terletak di negeri Volgograd iaitu di bahagian selatan Rusia , tebing barat Sungai Volga. VSMU bermula sebagai Institut Perubatan Stalingrad diasaskan pada tahun 1935. Terkenal sebagai salah satu institut perubatan terkemuka di Rusia.

Pada tahun 2020 Universiti telah meraikan Ulang Tahun ke-85. Profesor di VSMU sangat terkenal dan bukan di Rusia sahaja, tetapi di seluruh dunia kerana pentingnya sumbangan kepada pembangunan perubatan praktikal.

BACA JUGA :   Apa Yang Istimewa Dengan KSMU?

Sejak pada tahun 1962, terdapat lebih daripada 4,500 pakar dengan ijazah VSMU bekerja di 127 buah negara. Antara alumni terkenal ialah Dr. Jiri Mashtalka, Ahli Parlimen Eropah; Madya Tolno Sandy Kola, Ketua Pakar Kardiologi Kementerian Kesihatan Guinea, Wakil Guinea ke WHO; Dr Najirul Amin, Ahli Parlimen Negeri Tamil Nadu di India; dan Dr. Kelvin Yii Lee warga Malaysia kita sendiri Wue, MP for Bandar Kuching, Sarawak.

 

Ini antara yang ada disekeliling universiti untuk pelajar:-

VSMU mempunyai 3 bilik asrama yang sangat moden , Asrama dah sediakan fasiliti yang lengkap untuk pelajar. selain dari itu, Sistem di setiap blok bagi bilik di 9 tingkat telah di benarkan ruang ergonomik untuk maksimum 2-3 orang ramai dan kemudahan dapur, pancuran mandian dan tandas.

Kelengkapan yang lain juga disediakan iaitu 4 bilik darjah baharu, ruang kerja bersama dengan Wi-Fi dan kawasan medan selera, gimnasium atau bilik kecergasan dan pejabat bantuan perubatan.

Menarikkan? fasiliti pembelajaran yang selesa dan menarik sesuai untuk pelajar-pelajar . Vsmu juga ada sistem pembelajaran khas kepada pelajar-pelajar perubatan .

Selain dari itu juga, Volgograd mempunyai tempat-tempat yang menarik untuk dilawati tau! Kalau korang semua study & ada cuti nanti boleh pergi berjalan-jalan di area-area sini.

  1. The motherland calls Sculpture

“The Motherland Calls” adalah sebuah patung terkenal yang terletak di Volgograd, Rusia. Ia adalah sebuah monumen terbesar yang dibina untuk memperingati kemenangan Kesatuan Soviet ke atas Nazi Jerman dalam Pertempuran Stalingrad semasa Perang Dunia II.

Direka oleh pengukir Yevgeny Vuchetich dan arkitek Nikolai Nikitin, patung ini siap pada tahun 1967 dan berdiri pada ketinggian sekitar 85 meter (279 kaki) dan menjadikannya salah satu patung tertinggi di dunia.

BACA JUGA :   Tawaran ke Universiti Sumatera Utara

 

2. The Eternal Flame

The Eternal Flame adalah ciri memorial yang penting yang terletak di pelbagai monumen perang di seluruh dunia, melambangkan ingatan dan penghormatan yang kekal untuk mereka yang telah meninggal dunia dalam konflik. Dalam konteks monumen “The Motherland Calls” di Volgograd, Rusia, Api Abadi adalah sebahagian daripada kompleks memorial yang lebih besar di Mamayev Kurgan.

3. Alley of the Heroes

Alley of the Heroes adalah satu lagi komponen penting dalam kompleks memorial di Mamayev Kurgan, Volgograd. Ia merupakan satu jalan atau lorong yang dihiasi dengan pelbagai monumen dan tanda penghormatan yang didedikasikan kepada pahlawan perang, khususnya mereka yang terlibat dalam Pertempuran Stalingrad semasa Perang Dunia II.

4. Monument to Mikhail Panikakha

Monumen kepada Mikhail Panikakha terletak di Volgograd, Rusia, dan didedikasikan kepada Mikhail Panikakha, seorang pahlawan tentera Soviet yang terkenal kerana keberaniannya semasa Pertempuran Stalingrad dalam Perang Dunia II.

Mikhail Panikakha adalah seorang askar Soviet yang dikenang kerana tindakan berani dan pengorbanannya semasa pertempuran yang sengit. Monumen ini menghormati jasa dan keberanian beliau dalam mempertahankan tanah air.

menarikkan? sebenarnya banyak lagi tempat tau yang boleh anda kunjungi. Ni antara tempat yang admin boleh share dengan korang semua.

Sesuai pergi dengan rakan-rakan , family dan pasangan . Boleh mencipta kenangan bersama di Volgograd gituu.

NAK TAHU LEBIH DETAILS TENTANG VOLGOGRAD? HUBUNGI NOMBOR YANG TERTERA DIBAWAH:-

Customer Services 1 : 018-9624322 
Konsultan Cik Zuraini : 018-3845685

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here