Seorang perempuan hampir dirogol ketika sedang menguruskan diri di dalam sebuah tandas di sebuah stesen minyak di Bukit Berutung, Shah Alam.

Seorang pengguna Twitter, @Syiaz_Tyra berkongsi di dalam sebuah tweetnya mengenai mak ciknya yang hampir dirogol oleh seorang lelaki yang bersembunyi di dalam tandas wanita.

Melalui rakanam CCTV, pada awalnya boleh dilihat seorang lelaki masuk ke dalam tandas wanita yang berada di sebelah kanan setelah melihat tiada siapa yang berada di situ. Lelaki tersebut dipercayai menyorok di dalam sebuah bilik  dalam tandas tersebut.

Selang beberapa saat kemudian, seorang wanita yang didakwa mak cik kepada pemilik akaun Twitter ini pula masuk ke dalam tandas tersebut. Mangsa memilih bilik yang kosong di sebelah bilik yang dipercayali lelaki tersebut menyorok.

BACA JUGA :   Kerajaan Nak Bagi Subsidi Bersasar Guna Kad Khas untuk B40

Menurut thread tweet tersebut, lelaki yang menyorok di sebelah bilik wanita tersebut memanjat dan menerkam mangsa daripada belakang dengan tujuan untuk mencabul atau merogol mangsa.

Mang tersebut meluru keluar daripada tandas tersebut dan pelaku perbuatan tersebut ditahan oleh orang yang lalu lalang di luar tandas tersebut. Mujur ada orang lain di luar tandas tersebut yang membantu mangsa dan menghalang suspek.

BACA JUGA :   KECOH! Kononnya Ada Hantu Dalam Parlimen. Rupa-rupanya 'Hantu' Tu Adalah…

Thread tweet tersebut telah mendapat retweet lebih 500 kali dinaikkan ke laman Twitter semalam.

Pemilik akaun Twitter ini juga mengingatkan kepada semua wanita untuk sentiasa berhati-hati jika hendak ke tandas awam. Kejadian sebegini boleh berulang kembali jika kurang berhati-hati dengan keadaan sekeliling.

Jadi, kepada smeua wanita di luar sana. Berhati-hatilah jikalau hendak menggunakan tandas di kawasan awam seperti di kawasan rehat dan rawat serta stesen minyak. Orang nak buat jahat zaman sekarang memang senang sangat.

Minum air coklat dah boleh kurus?! Rasa lapar pun dah kurang?!

Ini bukan benda karut tapi realiti!

Chocolate Fiber Life keluaran Jamu Ratu Malaya merupakan minuman coklat yang boleh membantu anda untuk menjaga kesihatan diri dan keluarga.

Satu produk pelbagai khasiat. Sudah ramai yang berpuas hati dengan produk ni. Dapatkannya melalui pautan ini:

Facebook : Stokis JRM Johor

Instagram : @jamuratumalaya_johor

WhatsApp :

 https://www.wasap.my/60132002695 

https://www.wasap.my/60132882695

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here