Sambung Belajar Ke Luar Negara Dengan Daulah Educonsult!

0
553

Ingin belajar di luar negara?

Jom sambung pengajian ke luar negara dengan Daulah Educonsult. Kemasukan belajar ke luar negara kini telah dibuka dengan beberapa pilihan universiti. Terdapat banyak universiti yang ditawarkan oleh Daulah Educonsult antaranya Poland, Rusia, Indonesia, Mesir dan banyak lagi.

Universiti perubatan yang pilihan pelajar, Kursk State Medical University (KSMU). Sumber foto: Daulah Educonsult

Jika anda pelajar lepasan asasi, matrik, stpm, diploma mahupun setaraf layak memohon. Masih ramai lagi pelajar yang masih lagi tercari-cari universiti yang sesuai buat mereka. Begitu juga dengan bidang pengajian yang ditawarkan oleh pihak universiti. Jika menyambung dengan Daulah Educonsult, terdapat pelbagai cabang pengajian yang disediakan buat pelajar. Tidak kira dari segi perubatan sains sehingga ke bidang agama.

BACA JUGA :   Ketahui Peluang Sambung Pengajian Bidang Perubatan Di Rusia Bersama Daulah Educonsult

Jika adik-adik mempunyai keputusan peperiksaan yang kurang memberangsangkan, tapi masih ingin belajar ke luar negara? Daulah Educonsult sedia membantu dalam menyelesaikan masalah anda. Stigma ini juga sering bermain di minda pelajar mengenai perkara ini. Jika pointer jatuh, anda berasa seakan putus harapan mengenai sambung belajar ke peringkat yang lebih tinggi seperti bidang perubatan, pergigian, farmasi, veterinar dan kejuruteraan.

Terdapat banyak kemudahan fasiliti bagi pelajar Malaysia. Sumber foto: Daulah Educonsult

Namun begitu, jika anda mempunyai impian yang tinggi, anda patut mengecapinya kerana peluang tidak akan datang buat kali kedua. Daulah Educonsult masih lagi membuka kemasukan bagi mana-mana pelajar yang bersungguh-sungguh untuk menyambung pengajian ke luar negara.

BERMINAT?

Kepada mereka yang berminat bolehlah mendaftar di link pra pendaftaran yang dibawah ini

BACA JUGA :   Bangladesh Juga Mempunyai Universiti Bertaraf Dunia

Bagi yang ingin mengetahui dengan lebih lanjut, anda boleh hubungi talian hotline kami:

Atau anda boleh layari kami di platform berikut:

Atau anda boleh hadir ke pejabat kami yang beralamat di No. 1-19 Jalan Pandan Prima 2, Dataran Pandan Prima, 55100, Kuala Lumpur.

“Ayuh Realisasikan Impian Anda Bersama Daulah Educonsult”

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here