Pembelian secara dalam talian semakin digilai ramai masa kini. Ini kerana musim Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) ini menjadikan pergerakan kita sedikit terbatas. Aktiviti kebiasaan seperti berkunjung ke pusat beli-belah, bertemu saudara-mara dan sebagainya tidak digalakkan.

Pelbagai kemudahan wujud untuk masyarakat di Malaysia seperti pembelian barangan keperluan dan kehendak secara online. Dengan adanya kemudahan seperti ini, anda kini tidak perlu lagi keluar. Malah, sekiranya anda ingin menghantar barang, parcel, makanan dan sebagainya, anda juga boleh menggunakan khidmat SAFER Delivery.

SAFER adalah sebuah aplikasi yang menawarkan anda servis e-hailing, pembelian dan penghantaran makanan, barangan serta parcel. Anda boleh memuat turun aplikasi ini di telefon pintar anda dan daftar sebagai pengguna. Pendaftaran pengguna juga boleh dibuat menerusi pautan berikut:

BACA JUGA :   Safer Sedang Melakukan Pencarian Rakan Pemandu Dan Penghantar Safer.

http://tinyurl.com/y8kzvbeq

Untuk lebih memahami, jom tonton video ini !

Sekiranya anda berminat untuk menjadi Rider SAFER, sama ada menghantar barang, parcel dan makanan, anda juga dialu-alukan untuk mendaftar di link berikut:

http://tinyurl.com/ycloryte

Pertanyaan lanjut, sila hubungi talian Khidmat Pelanggan : 01120586389

atau layari media sosial & website SAFER

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here