Safer menawarkan Safer Ride yang menggunakan kenderaan kereta. Safer Ride merangkumi SaferGo, SaferGo Xtra, Safer Gold dan juga Safer Indulge. Perkhidmatan ini boleh di dapati di aplikasi Safer yang boleh dimuat turun secara percuma sahaja di Google Play Store dan App Store. Bagi anda yang ingin menggunakan perkhidmatan ini, tekan link di bawah untuk mendaftar sebagai USER Safer.

http://tinyurl.com/y8kzvbeq

Safer juga membuka peluang kepada driver di luar sana untuk sertai Safer sebagai driver. Safer adalah syarikat e-hailing yang menawarkan dua jenis pendapatan kepada driver dan delivery partner. Pendapatan tersebut adlah pendapatan aktif dan pendapatan pasif.

KEMPEN PASCA PKP

Safer faham dengan driver di luar sana yang menghadapi kesukaran mendapatkan job ketika musim PKP ini. Oleh itu, Safer telah mengadakan kempen bersempena dengan pasca PKP. Tawaran ini khas untuk driver dan delivery partner yang mendaftar bersama Safer sahaja. Kempen ini berlangsung dari 13 Jun 2020 hingga 31 Ogos 2020.

BACA JUGA :   Rebut Peluang Berniaga Makanan Secara Percuma Menerusi Platform Online Bersama Safer Food Merchant!

Kempen ini adalah sebagai tanda penghargaan kepada driver dan delivery partner yang mendaftar bersama Safer. Safer kini menawarkan caj penolakan serendah 9% dan 5%. Terdapat banyak kelebihan kempen ini kepada driver dan delivery partner Safer.

Caj Penolakan 9% – Tanpa Car Wrap

Caj penolakan yang dulunya 15% kini hanya tinggal 9% sahaja bagi driver dan delivery partner yang tidak memasang “Car Wrap Safer

Caj Penolakan 5% – Dengan Car Wrap

Caj penolakan diberikan serendah 5% kepada driver yang memasang sendiri dan menanggung sendiri kos pemasangan car wrap Safer. Rekaan untuk car wrap boleh didapati di Safer sendiri.

Kempen ini sangat memberi kelebihan kepada driver dan delivery partner Safer. Diharapkan dengan kempen yang dijalankan oleh Safer ini mampu memberi peluang anda untuk menambahkan pendapatan tambahan.

BACA JUGA :   Sambung Pengajian Ke Mesir Tanpa SPM / STAM?

Klik link di bawah untuk mendaftar sebagai driver atau delivery partner Safer. Kemudian klik PROVIDER. 

http://tinyurl.com/y8kzvbeq

Tonton video di bawah jika anda ingin memahami dengan lebih lanjut mengenai bagaimana untuk mendaftar sebagai driver dan delivery partner Safer.

Kempen ini hanya berlangsung dari Jun hingga Ogos sahaja!

Ikuti update terkini platform media sosial SAFER:

No fon : Hubungi talian hotline 0392851322 untuk info pantas atau boleh ke talian

  • Khidmat Pelanggan : 01120586389

*Tertakluk Terma & Syarat

 

 

 

 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here