Safer telah membuka peluang kepada rakyat Malaysia untuk berdaftar sebagai Safer Delivery Partner dan Driver yang mana pendaftaran ini adalah percuma. Bagi mendapatkan pendaftaran sebagai Safer Delivery Partner dan Driver, muat turun sahaja aplikasi Safer Delivery di Google Play Store bagi pengguna Android atau Apple Store bagi pengguna Apple.
Boleh juga tekan link di bawah untuk terus ke pendaftaran.
Safer Delivery Partner & Driver : http://tinyurl.com/ycetm3vh
Jadi selepas muat turun, jangan lupa untuk melakukan pendaftaran untuk pengaktifan akaun Safer Delivery Partner dan Driver. Beberapa dokumen perlu dimuat naik mengikut kehendak yang telah dinyatakan di dalam aplikasi tersebut. Video di bawah akan menerangkan bagaimana untuk melakukan pendaftaran.

Jadi, selepas melakukan pendaftaran, anda hendaklah bija menguruskan tempahan yang dilakukan oleh pengguna. Tempahan akan dibuat oleh pengguna yang telah berdaftar sebagai pengguna Safer di Safer. Video di bawah akan menunjukkan bagaimana untuk menguruskan tempahan yang dibuat.

Jadi apabila setelah menguruskan tempahan, adakah perlu berdaftar juga untuk lesen PSV dan EPV? Kedua-duanya perlu untuk menjadi pemandu dan penunggang Safer. Tapi apa beza kedua-duanya? Video di bawah akan menerangkan perbezaannya.

Tambahan, apabila berdaftar sebagai Safer Delivery Partner dan Driver bukan sahaja dapat jana pendapatan secara aktif di Safer. Anda juga boleh memperoleh pendapatan secara pasif dalam masa yang sama!
Setelah berdaftar sebagai Safer Delivery Partner dan Driver, anda boleh sebarkan kod anda kepada kawan-kawan atau ahli keluarga. Di aplikasi Safer Delivery, pergi di ‘Invite Friends” dan di situ terdapat referral code yang boleh dikongsi kepada orang ramai.
Semakin ramai yang menggunakan kod tersebut pada salah satu perkhidmatan yang ada di Safer, semakin banyak pendapatan pasif akan diperoleh. Pendapatan pasif akan diperoleh adalah sebanyak 1 peratus daripada cas perkhdimatan yang dikenakan pada pengguna.

Mudahkan berurusan dengan Safer? Dua pendapatan boleh dijana di Safer sebagai Safer Delivery Partner dan Driver! Jadi apa tunggu lagi, daftarlah sebagai Safer Delivery Partner dan driver sekarang!
Sekiranya ingin mendapatkan maklumat yang lebih lanjut, sila layari laman web dan hubungi nombor yang tertera di bawah.
?️   Website : https://www.safer.my/
?️   Facebook : https://www.facebook.com/saferasia/
?️   Instagram : https://www.instagram.com/safer.my/
?️   Twitter : https://twitter.com/SAFERofficial
?️   Youtube : https://bit.ly/safergroup 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here