Sepanjang bulan kemerdekaan ini, Safer menawarkan promosi khas buat USER SAFER dengan diskaun sehingga RM5 bagi mana-mana perkhidmatan yang digunakan di Safer. Safer adalah sebuah syarikat e-hailing yang menawarkan perkhidmatan penghantaran penumpang, makanan dan barangan kepada rakyat Malaysia. Bagi anda yang masih belum mendaftar sebagai USER SAFER , klik link di bawah untuk mendaftar .

Klik untuk daftar : http://tinyurl.com/y5wxt4nj

Kesemua perkhidmatan yang terdapat di Safer boleh digunakan dan diakses secara percuma secara atas talian. Aplikasi ini tersedia bagi pengguna Android dan IOS. Muat turun segera. Link di bawah :

Play Store? : https://bit.ly/saferandroid

App Store? : https://bit.ly/saferiphone

 

Berikut adalah perkhidmatan yang ditawarkan di Safer :

Safer Ride adalah perkhidmatan penghantaran penumpang dari satu lokasi ke lokasi yang lain dengan menggunakan kenderaan kereta. Terdapat 4 jenis kelas kenderaan yang anda boleh pilih di Safer Ride.  Antaranya adalah SaferGo, SaferGo Xtra, Safer Gold dan Safer Indulge. Safer Ride sediakan kenderaan yang sesuai dengan jumlah kapasiti penumpang.

BACA JUGA :   Promosi Pasca PKP Khas Buat Driver Safer

Safer Swift menawarkan perkhidmatan yang sama dengan Safer Ride. Yang membezakannya adalah kenderaan. Safer Swift menggunakan motorsikal yang jauh lebih cepat dan menjimatkan masa. Tambahan, kos juga rendah berbanding dengan Safer Ride. Namun ianya bergantung kepada keselesaan anda.

Safer Food adalah perkhidmatan penghantaran makanan sama seperti Foodpanda, GrabFood dan sebagainya. Di Safer Food, anda perlu memesan makanan di aplikasi Safer Food secara atas talian. Terdapat pelbagai makanan yang tersedia bermula dari pencuci mulut, makanan berat, makanan ringan dan banyak lagi. Jika anda penggemar makanan dari negara Jepun seperti sushi juga tersedia.

Terdapat 3 kaedah untuk buat pesanan makanan di Safer. USER SAFER boleh buat pesanan makanan menerusi Safer Food dan juga Safer Delivery.

Safer Delivery pula menyediakan perkhidmatan penghantaran barangan dengan menggunakan kereta atau motorsikal bergantung kepada saiz, kuantiti dan berat barangan anda. Antara barangan yang boleh dihantar menerusi Safer Delivery adalah seperti bungkusan, dokumen, barangan kosmetik, alatan elektronik, makanan dan sebagainya.

BACA JUGA :   Berniaga Secara Online Bersama Safer Food Merchant Dan Nikmati Untung Bersih.

Jangan lupa untuk tebus SAFERMERDEKA5 ketika ingin buat pesanan di Safer. Daftar segera sebelum promosi ini tamat pada 31 Ogos 2020.

Safer juga beri peluang kepada USER mereka untuk jana pendapatan iaitu pendapatan pasif. Cara jana pendapatan pasif ini adalah dengan berkongsi referral code. Anda perlu kongsikan referral code anda kepada rakan dan ahli keluarga dan pastikan mereka mendaftar dengan menggunakan referral code anda.

Anda akan menerima sehingga 1% setiap kali USER SAFER yang mendaftar dengan menggunakan referral code anda menggunakan perkhidmatan di Safer. Jumlah 1% itu akan masuk terus ke dalam akaun wallet Safer anda.

Daftar segera!

Khidmat Pelanggan : 01120586389

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here