Pendapatan pasif adalah pendapatan yang dijana menerusi pekerjaan yang tidak terlalu aktif. Pendapatan pasif dalam erti kata lain adalah pendapatan sampingan pendapatan yang dijana namun tidak dalam skala serius. Di Safer, anda selaku pengguna mampu jana pendapatan pasif. Ianya dijana menerusi perkongsian referral code. Referral code diperoleh selepas anda melakukan pendaftaran sebagai pengguna di Safer.

Langkah pertama, daftar dengan klik link ini : http://tinyurl.com/y8kzvbeq

Safer adalah sebuah syarikat yang menawarkan perkhidmatan e-hailing kepada rakyat Malaysia. Sama seperti syarikat e-hailing yang lain, Safer menjalankan perkhidmatan penghantaran penumpang, makanan dan juga barangan. Berikut adalah contoh perkhidmatan yang ditawarkan di  Safer :

Kesemua perkhidmatan di Safer boleh diakses dalam satu aplikasi sahaja. Selepas melakukan pendaftaran, anda perlu muat turun aplikasi Safer di Google Play Store dan App Store. Muat turun adala percuma sahaja.

BACA JUGA :   Daftar Sebagai Pemandu SAFER Untuk Jana Pendapatan Secara Aktif & Pasif

Kembali kepada pendapatan pasif. Pendapatan pasif di Safer dijana secara berterusan sepanjang hayat. Anda perlu kongsikan referral code anda kepada seramai mungkin orang terutama kepada rakan dan ahli keluarga agar mereka juga boleh menggunakan perkhidmatan di Safer.

Pastikan mereka mendaftar dengan menggunakan referral code anda. Anda akan menerima 1% dari jumlah resit setiap kali user Safer yang mendaftar dengan menggunakan referral code anda menggunakan perkhidmatan di Safer.

Daftar segera untuk jana pendapatan pasif secara berterusan di Safer. Sebelum terlupa, Safer sedang jalankan promosi SAFERSYOK3. Nikmati penjimatan dengan menebus kod ini ketika anda ingin menggunakan perkhidmatan di Safer. Anda akan menerima potongan sehingga RM3.

BACA JUGA :   Pendaftaran Sebagai Rakan Pemandu Dan Penghantar Safer Adalah Percuma.

Ikuti platform media sosial Safer untuk ketahui lebih banyak promosi dan info terkini dari Safer.

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here